افضل ليكويد استخدمته
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 15
Like Tree3Likes

Thread: افضل ليكويد استخدمته

Full Member Shj99's Avatar

Default افضل ليكويد استخدمته

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

خلال تجربتي مع الليكود جربت مئات الأنواع حاليا بعد عدة تجارب استقرت على ثلاثه وهي أفضل من خلال تجربتي

1_كازبلنكا من موقع باكو وود
    2 هافانا جولد من موقع الين فيجن
    3_ امريكن ريد توباكو من موقع توتلي وأكد

وطبعا كلها نكهات توباكو

وتقبلو فائق ودي واحترامي
    george&john likes this.

Full Member ECF Veteran

اجمل نوع جربته هالو بنكهه التبغ التركي في انواع كتير من هالو واكن طعمها معجبنيش وايضا جربت ديكنج برضه معجبنيش
    njvap likes this.

Full Member

طيب حنشرب اية لما كلو مش حلو ... انا مجربتشن غير سائل واحد اسمة ميكروسيج طعم فنيليا بس وحش

Full Member

قصة الليكويد هذه عويصة
    لازم تجرب عشان تعرف الي يعجبك وطبعا كله بحسابه ، لأنه كل واحد وذوقه ، الي يعجبني ممكن مايعجبك والعكس صحيح

Member

مش كل النكهات لاي شركة حتبقا كويسة
    ممكن تلاقي شركة عندها كام نكهة جامدة بس فاشلة في الباقي... و هكذا
    و هو فعلا في الاول و الاخر ذوق شخصي بس في نكهات معينة من شركات معينة عليها اجماع انها هايلة و نفس القصة في مركزات الفليفور.....

Full Member

طيب الليكويد الديجنج اية هي احلى نكهة فية من اللي عليهم اجماع ولا كل الديكنج وحش

Full Member ECF Veteran

الديكنج بصراحه مجربتش كل انواعه علشان اقدر احكم عليه بالضبط ولكن النوع الي جربته من ديكنج هو فور سيزون او الفصول الاربعه وبيكونو اربع علب نكهات كل واحده فصل يعني الخريف والشتاء والربيع والصيف وكل واحده ليها ليها تركيز معين واحده ٦ والتانيه ١٢ والتالته ١٨ والاخيره ٢٤ وطبعا ال ٢٤ ليه مجربتهاش انا جربت منهم ال ١٢ وكانت طعمها شويه تقيله والثرو هيت بتاعها قوي شويه وعلشان كده مكملتش فيها والسبب الاخر هو اني كنت مشتري مع الديكنج هالو تبغ تركي وطبعا عجبني اكتر لذلك تركت الديكنج واتجهت الي الهالو

Full Member Verified Member
    ECF Veteran
    Supporting Member

انا قصتي قصه طويله مع اللكود
    في بداياتي قبل خمس سنوات استخدمت (كوفي مكياتو) و (تستي فنقرز) من (تستي فيبر) كان لكود جميل بس بداء يسبب لي صداع
    وبعدها تواصلت مع المصنع (لديكانق) بالصين وطلبت منهم افضل عشر انواع الأفضل مبيعا وأعجبني ال (3&5) الي هو 555
    واستمريت عليه فتره وخبصت لفتره قمت استخدم عده انواع منهم ( بوب باونتي) وكان بالنسبه لي صدمه لانه كان اقل من المتوقع
    واخيرا
    صرت استخدم (evo) ونكهاتي (وسبر&تمبر) وهي افضل ماتوصلت اليه من جوده
    Last edited by Tariq; 12-01-2013 at 09:04 PM.

Member

Quote Originally Posted by george&john View Post
    الديكنج بصراحه مجربتش كل انواعه علشان اقدر احكم عليه بالضبط ولكن النوع الي جربته من ديكنج هو فور سيزون او الفصول الاربعه وبيكونو اربع علب نكهات كل واحده فصل يعني الخريف والشتاء والربيع والصيف وكل واحده ليها ليها تركيز معين واحده ٦ والتانيه ١٢ والتالته ١٨ والاخيره ٢٤ وطبعا ال ٢٤ ليه مجربتهاش انا جربت منهم ال ١٢ وكانت طعمها شويه تقيله والثرو هيت بتاعها قوي شويه وعلشان كده مكملتش فيها والسبب الاخر هو اني كنت مشتري مع الديكنج هالو تبغ تركي وطبعا عجبني اكتر لذلك تركت الديكنج واتجهت الي الهالو
    طبعا اول نوعين استخدمتهم التوباكو والتوت

لا اعتقد يوجد افضل من الاثنين

والسائل اللي انت تعمله هو افضل سائل

فعلا الثرو هيت في سوائل الديكنج قوي جدا جدا

لاني منتظر الطلبيات من الخارج خففت الثرو هيت باضافة جلسيرين واصبح مقبول نوعا ما

المضطر يركب الصعاب
    Last edited by babonji; 12-03-2013 at 11:45 AM.

Full Member

الحقيقة السائل اللي كنت بستخدمة كان حامي جداا مش ثروهيت دة ولعة هيت طلبت من الاستاذ كمال اجرب السائل اللي عندة رشحلي كام نكهة واخترت بونتي شيكولاتة ديكنج الحقيقة جميل جداا ..كنت بدات اعتقد ان كل اليكويد بيسبب جفاف في الحلق وحرقان في الحلق بس بعد ماجربت السائل دة عرفت ان فية سوائل اخري ممتازة .... شكرا استاذ كمال

Page 1 of 2 12 LastLast

Bookmarks