اشتريت المكونات والحمد لله الليكويد ممتا
Results 1 to 9 of 9
Like Tree7Likes
  • 2 Post By Madawbs
  • 2 Post By Madawbs
  • 1 Post By pcman2k
  • 1 Post By njvap
  • 1 Post By Madawbs

Thread: اشتريت المكونات والحمد لله الليكويد ممتا

Full Member

Talking اشتريت المكونات والحمد لله الليكويد ممتا

بسم الله الرحمن الرحيم
    الحمد لله اشتريت الجلسرين والبروبيلين جليكون من شركة الجمهورية بالامس والنهارده نزلت عند اخوان الزواوي في درب البرابره وجبت 7 نكهات
    تفاح وقهوه وكريز وتوت ونعناع وليمون و طوفي مشكل

امبارح حطيت الجلسرين على ال
    pg
    تقريبا بنسبة 50 50 والدخان معقول وكان عندي فلافور تمر هندي كنت حاطط منه على ليكويد قديم عندي فخدت شوية من الليكويد ده حطيته عليه والطعم ممتاز والنهارده طبعا لسه ماروحتش بس ماقدرتش ما جربش حطيت نقطتين نعناع على الشوية الباقيين في الخزان (حوالي نصه) والطعم لطيف برضه مش وحش لاني علي ما سمعت ان لازم نستني عليه يوم او 2 علشان التثبيت بتاع النكهه

التجربه مش وحشة خالص الاسعار تحفه ولا الاستغلال الجلسرين ب 20 بالضريبه وال
    pg
    ب 38 بالضريبه برضه
    وانا جبت 2 جلسرين وواحد
    pg
    علشان انا هاخلي النسبة 70 30
    وبالنسبه للنكهات الي جبتها العلبه 8 ملي ب 5 جنيه بس العلبه هاتقعد كتير جدا انا جبت ليا ولصديق 10 علب تقريبا الحاجات الي معانا دي هاتقضينا من سنتين لتلاته

تحياتي
    احمد حامد

Full Member

نوع الفبلافرز دي ايه و هل مكتوب مكونتها علي الزجاجه و يا ريت لو صورة تبقي خدمتنا

Full Member

نوع الفبلافرز دي ايه و برده الجلسرين والبروبيلين جليكون و هل مكتوب مكونتها علي الزجاجه و يا ريت لو صورة تبقي خدمتنا جدا جدا

Full Member

الفلافورز كامينا تقريبا والعلبة تقريبا لتر(انا اشتريت 10 مللي) وماصورتش العلبة بس ده نفس الراجل الي في درب البرابره الي اسمه زواوي كان حد جاب منه قبل كده وتقريبا الدكتور حسام كان قال انه اشتري منه فلافور القهوة وكانت جودته كويسه وعجبه لذلك انا رحت للراجل ده مخصوص وحاطط في بطني بطيخة صيفي
    وهي كلها food grade علي فكره
    بالنسبة للجلسرين والبروبلين كان فيه موضوع برضه اسمه pg vg كان الاخ الفاضل صاحب الموضوع اشتري من نفس المكان شركة الجمهورية وجرب والطعم كان كويس ومافيش مشاكل وهو مصور العلبتين ولو مش واضحين اصورهالكم تاني مافيش مشكله

تحياتي
    njvap and msarwat like this.

Senior Member

وجيبت النيكوتين منين يا برنس

Sent from my SGH-M919 using Tapatalk

Full Member

لا يا جميل انا بقيت باشرب زيرو نيكوتين بس ممكن اقول لك على حاجه لو انت محتاج نيكوتين هات علبة ليكويد باعلي تركيز نيكوتين ممكن بالفلافور الي انت عاوزه او من غير فلافور خالص وخففها في الليكويد الي اتعمله يعني لو انت جبت تركيز 36 10 مللي وخففتها في 30 مللي هايبقي عندك تركيز 9 نيكوتين وهكذا

ولو عاوز تستخرج النيكوتين من سيجار ممكن احط لك الفيديو بتاع الموضوع ده انت بس تأمر يا برنس

تحياتي

Full Member

Quote Originally Posted by Madawbs View Post
    لا يا جميل انا بقيت باشرب زيرو نيكوتين بس ممكن اقول لك على حاجه لو انت محتاج نيكوتين هات علبة ليكويد باعلي تركيز نيكوتين ممكن بالفلافور الي انت عاوزه او من غير فلافور خالص وخففها في الليكويد الي اتعمله يعني لو انت جبت تركيز 36 10 مللي وخففتها في 30 مللي هايبقي عندك تركيز 9 نيكوتين وهكذا

ولو عاوز تستخرج النيكوتين من سيجار ممكن احط لك الفيديو بتاع الموضوع ده انت بس تأمر يا برنس

تحياتي
    الفكرة جميلة ياريت برده لو تحط عنوان الفيديو
    Madawbs likes this.

Senior Member

Quote Originally Posted by Madawbs View Post

تحياتي
    تسلم يا معلم

Sent from my SGH-M919 using Tapatalk
    Madawbs likes this.

Full Member

Quote Originally Posted by pcman2k View Post
    الفكرة جميلة ياريت برده لو تحط عنوان الفيديو
    الفيديو هنا اهوه
    تحياتي

pcman2k likes this.

Bookmarks