Welkom Oranje - Page 2
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 11 to 20 of 38
Like Tree1Likes

Thread: Welkom Oranje

Flavor Junky Team ECF (folding@home)
    Verified Member
    ECF Veteran
    emonty's Avatar

Martin en anderen,

Het ECF is een mondiale kennisbank voor alle ecig gebruikers en we willen niemand uitsluiten alleen omdat ze geen Engels lezen/schrijven. Er zijn altijd mensen die graag hun eigen taal willen gebruiken en op een internationale site moet je die mogelijkheid kunnen bieden. Een andere reden is dat het ECF duizenden no#1 Google hits heeft en daarmee mensen van over de hele wereld als eerste hier brengt voor vragen over ecigs. Vaak kijken ze niet verder omdat de hit rate van andere sites veel lager is. We dienen deze mensen te helpen en niet te negeren!

Als je naar andere internationale forums kijkt, zie je dat ze vaak ook regionale taal opties hebben en dat is de juiste benadering. Bijvoorbeeld op Joomla.org zijn er meer dan 40 talen vertegenwoordigd.

Nieuwkomers die meer kennis vergaren na een tijdje, vinden andere forums vanzelf. Tot die tijd willen wij ze helpen en het meest vervelende voor nieuwe gebruikers is wel dat ze van de ene site naar de andere gaan en geen support krijgen, vandaar dat we deze mogelijkheid hier aanbieden. Daarij komt ook nog dat het ECF honderden kleine groepen heeft en er is niets op tegen om dat in een eigen taal te doen. Als dat niet het geval zal kunnen/mogen zijn dan kunnen we beter stoppen en aan idereen gaan vertellen dat ze maar hun eigen website voor hun eigen gemeenschap moeten gaan beginnen. Er zijn heel veel mensen die hier van alles kunnen vinden en ze hebben er veel plezier in. Wij zijn er om die te helpen waar mogelijk. Het is daarom niet correct om alleen engelstaligen die "toegang" te verlenen.

Uiteindelijk is er het plan om heel veel talen te supporteren en ondersteunen, elke taal waar naar wordt gevraagd. Als er vraag is, komt het er.

ECF,
    EMonty

Quote Originally Posted by martin View Post
    Oke,

kun je iets meer zeggen, of mogelijk een apart topic maken, over de doelstelling van dit Nederlandse forum op ECF. Oke, dat het e-roken en alles wat daar mee te maken heeft als centrale doelstelling staat zal wel duidelijk zijn. Maar waarom gekozen voor een Nederlands forum op ECF ? Er zijn in Nederland al wat forums die ook over e-roken gaan. Is de insteek om op deze manier het e-roken via een internationale aanpak onder de aandacht te krijgen? (Waarbij ik dan wel de taal een beetje als barriere zie, overigens.)
    Last edited by emonty; 07-06-2010 at 12:56 PM.
    Youtube: emonty999
    Wapari - Sat22 - Venturi - Zero mod - In'Ax - Wolf50 - Lukkos - Chalice - Caduceus

Member
    Dutch Forum Moderator

Hallo Emonty,

We proberen op een snelle manier dit deel van het ECF forum te bevolken.. Veel succes met het in toom houden van de Hollanders!

Karlo
    Last edited by Karlo; 07-08-2010 at 01:59 AM.

ɹǝʌןıs Verified Member
    ECF Veteran
    Supporting Member
    Silver's Avatar

Leuk initiatief Emonty !

Zelf ben ik, hoewel ik een zogeheten 'Veteran' ben op dit forum (whatever that means ) omdat ik al vanaf het prille begin lid ben, niet meer zo actief op ECF omdat het gewoonweg zo groot is geworden, dat het niet meer goed te behappen valt.

Het enige forum dat ik zo nu en dan 's bezoek is het 'Veterans Forum' (en ik volg ook zo nu en dan de draad over de FDA vs NJoy case), maar ik voeg deze daar graag aan toe. Mocht ik iemand ergens mee kunnen helpen, dan hoor ik het graag !

Cheers,
    Silver

PS En oké, oké, ben dan niet bepaald patriotistisch ingesteld (ben tenslotte niet voor niets naar de andere kant van de aardbol geëmigreerd !), maar... petje af hoor en veel succes gewenst voor Oranje in de finale wedstrijd !

My go-to PV: vv Ali'i x 4
    Curly Koa, Bubinga/Ebony, Padauk/Ebony & Maple/Ebony

Full Member

Emonty succes met je moderaterschap en het in toom houden van ons nederlanders, nogmaals succes !

Verified Member
    ECF Veteran
    emonty's Avatar

Karlo, Silver en cHoc:

dank je wel en laten we dit forum vel oranje gaan kleuren!!!!
    Wapari - Sat22 - Venturi - Zero mod - In'Ax - Wolf50 - Lukkos - Chalice - Caduceus

Full Member

Succes emonty !!!

Member
    Dutch Forum Moderator

Quote Originally Posted by moi lolita View Post
    Succes emonty !!!
    HEEE Lolita!... Het is je gelukt zie ik!..
    Een warm welkom voor jou op dit board..

Verified Member
    ECF Veteran
    emonty's Avatar

Quote Originally Posted by moi lolita View Post
    Succes emonty !!!
    dank je, het wordt steeds gezelliger hier!!

Full Member

Ik was hier al, maar vind dit een kei goed initiatief Emonty!!! Ik vond het al leuk hier informatie te zoeken, heb ook de nodige tips hier vandaan gehaald, maar ja, het is inderdaad wel eens lastig, omdat Engels nou eenmaal niet mijn moedertaal is. Ik lees het wel redelijk, spreek het ook wel redelijk, maar eigen taal is toch eenvoudiger!
    Wat betreft Oranje, ik ben zeer gespannen voor de finale wedstrijd, dat was ik ook al in de twee voorgaande wedstrijden, zit ontzettend gestresst te kijken, en hoop toch zo dat ze winnen............en de beker mee mogen nemen naar Nederland!!!!

Member
    Dutch Forum Moderator

Prachtig!... Angiebi is er ook al!....

Even afwachten wat die octopus gaat voorspellen in oberhausen...
    Het zou mooi zijn als die op de juiste kist zou gaan zitten

Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Bookmarks