Welkom Oranje
Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 10 of 38
Like Tree1Likes

Thread: Welkom Oranje

Flavor Junky Team ECF (folding@home)
    Verified Member
    ECF Veteran
    emonty's Avatar

Talking Welkom Oranje

Hallo,

Ik ben de nieuwe moderator voor het Nederlandse ECF forum en heet jullie allemaal van harte welkom!!! Voor advies, vragen en alles wat met vapen te maken heeft kun je vanaf nu bij mij terecht. Ik hoop dat de Nederlandse community dit forum vel oranje gaat kleuren en we met z'n allen de e-cig ervaring delen en er een hoop belangstelling gaat komen.

EMonty
    Youtube: emonty999
    Wapari - Sat22 - Venturi - Zero mod - In'Ax - Wolf50 - Lukkos - Chalice - Caduceus

PV Master Team ECF (folding@home)
    Verified Member
    ECF Veteran
    Supporting Member

ik kon bijna dat post lezen, maar ik moest een paar woorden opzoeken. ik hoop dat dit voor al je moeder taals prekers leesbaar!
    yo han likes this.

Supplier Associate ECF Veteran vapn's Avatar

Yea what he said... hehehhe.... Good to see you are here to help out emonty. If I could speak the language I would stop by...

Super Member ECF Veteran

Congratulations and good luck with the new forum Emonty. I'll pass by when there will be a bunch of cute girls, because I don't speak Dutch, and the only international language I know is the language of luv

Member

Nou dan hier de eerste echte Nederlander. Veel succes.

Verified Member
    ECF Veteran
    emonty's Avatar

thxs guys, now cut the crap and either learn Dutch or post something worthwhile
    Wapari - Sat22 - Venturi - Zero mod - In'Ax - Wolf50 - Lukkos - Chalice - Caduceus

Member

Oke,

kun je iets meer zeggen, of mogelijk een apart topic maken, over de doelstelling van dit Nederlandse forum op ECF. Oke, dat het e-roken en alles wat daar mee te maken heeft als centrale doelstelling staat zal wel duidelijk zijn. Maar waarom gekozen voor een Nederlands forum op ECF ? Er zijn in Nederland al wat forums die ook over e-roken gaan. Is de insteek om op deze manier het e-roken via een internationale aanpak onder de aandacht te krijgen? (Waarbij ik dan wel de taal een beetje als barriere zie, overigens.)

Verified Member
    ECF Veteran
    emonty's Avatar

Quote Originally Posted by martin View Post
    Oke,

kun je iets meer zeggen, of mogelijk een apart topic maken, over de doelstelling van dit Nederlandse forum op ECF. Oke, dat het e-roken en alles wat daar mee te maken heeft als centrale doelstelling staat zal wel duidelijk zijn. Maar waarom gekozen voor een Nederlands forum op ECF ? Er zijn in Nederland al wat forums die ook over e-roken gaan. Is de insteek om op deze manier het e-roken via een internationale aanpak onder de aandacht te krijgen? (Waarbij ik dan wel de taal een beetje als barriere zie, overigens.)
    Martin,

Er is geen specifieke doelsteling naar mijn weten. Maar ik zal eens navragen wat de gedachte er achter is.

Senior Member ECF Veteran

Hoi Emonty, wat een geweldig innitiatief van je, heel veel succes en vooral oranje vanavond .
    Heej ik mis nog de smileys

Verified Member
    ECF Veteran
    emonty's Avatar

Quote Originally Posted by carol View Post
    Hoi Emonty, wat een geweldig innitiatief van je, heel veel succes en vooral oranje vanavond .
    Heej ik mis nog de smileys
    Dank je Carol, kom af en toe eens langs! Er zijn helaas geen oranje smiley's

Page 1 of 4 1234 LastLast

Bookmarks