• This forum has been archived

If you'd like to post a thread, post it here instead!

View Forum

اماكن الشراء في مصر

Status
Not open for further replies.

ashrafezz

Full Member
Nov 1, 2013
10
0
egypt
شركة التجارة الدولية
29 شارع الرشيدي متفرع من القصر العيني
الدور السادس
امام كلية صيدلة
23650148

الشركة دي عندها جليسرين معملي النصف لتر ب 60
و عندها الجليكول النصف لتر ب 125
علي حسب الكلام الحاجات دي معملي و نسبة نقاء عالية جدا صناعة هندي
بس الراجل ميعرفش حاجة عن الليكود و لا اذا كان الجلسرين ده ينفع لكده

Tahlawi

Super Member
ECF Veteran
Feb 28, 2013
366
169
Cairo
انا وجدت ان ناس كتير بتسئل تشتري السجاير و الليكود و مستلزمتهم منين في مصرز
يا ريت اللي عنده معلومة مؤكدة عن تجربة يكتب اشتري منين و بكام و ينصح بايه

اهلا بك
01143272701

msarwat

Full Member
Oct 1, 2013
43
9
Egypt
انا جربت الليكود من عند الاستاذ كمال و هو رائع الفلافر به قوي و سمووث و جربت الليكود من عند الاستاذ شريف و اعجبني جدا ايضا به حرقة قوية تحسسك انك تشرب سيجار :) و الاثنين يميزهم الفلافر القوي و الرائحة الجميلة و جربت ايضا قطع السيجارة منهما (تنكات) و الاثنين لديهم قطع اصلية و جيده جدا

solyahmed

Full Member
Jan 23, 2013
31
5
egypt
الحقيقة السائل اللي كنت بستخدمة كان حامي جداا مش ثروهيت دة ولعة هيت طلبت من الاستاذ كمال اجرب السائل اللي عندة رشحلي كام نكهة واخترت بونتي شيكولاتة ديكنج الحقيقة جميل جداا ..كنت بدات اعتقد ان كل اليكويد بيسبب جفاف في الحلق وحرقان في الحلق بس بعد ماجربت السائل دة عرفت ان فية سوائل اخري ممتازة .... شكرا استاذ كمال. رقم تليفونة مكتوب في اكتر من رد اعلاه

QuitNow

Moved On
Dec 10, 2013
0
0
Egypt
  • Deleted by retired1
  • Reason: Unregistered Supplier

peep show

Moved On
Sep 6, 2013
0
0
France
  • Deleted by sonicdsl

peep show

Moved On
Sep 6, 2013
0
0
France
  • Deleted by sonicdsl
شوف انا جربت انواع كتير لحد ما شوفت الاستاذ كمال نصحني ب بونتي. وجبتها من عنده و من ساعتها وانا كل يوم عند الاستاذ كمال طعمها رهيب و جربت من عنده الكريز برده حلوه مع أني أصلا كنت دائماً بدور علي انواع التوباكو المختلفة زي الكاميل والأمريكان مكس و الدنهل بس بعد البونتي مغيرتش الاستاذ كمال مش وأخد الموضوع تجاره القصه عنده هوايه

بص يا باشا في أماكن كتير في مصر بتبيعها زي سيتي ستارز في محلين واحد في خان الخليلي و واحد جمب السينيما بس الأنواع الي عندهم ضعيفه و مش حلوه وبي بيع الليكود بأسعار وهميه و في فجنينا مول محل بس برده معنديش غير ٦٥٠ في بأه أستاذ كمال و ده رقمه.01143272701 أسعاره حلوه و هوه وأخد الموضوع هوايه ده الراجل كتر خيره صلحلي الاوتوميز بدل ما كنت هشتري واحد جديد و فهمني كل حاجه عن موضوع السجائر الالكترونية و الليكويد عنده فظيع وأنصحك تجرب باونتي من عنده و الكريز

انا اسه شاري من عند الاستاذ كمال نوعين فلافر اصلي مستني طلبيتي يوم 1/1 هتوصل ان شاء الله، بصراحه مقابلة الاستاذ كمال متميزه وراجل بشوش بصراحه وجبت من عنده البونتي ديكانج واسبريسو ترو بصراحه البونتي رائعه بمعنى الكلمه انصح اي حد يجيب من الاستاذ كمال. بس هو فيه مشكله صغيره بعد المسافه عن وسط القاهره لكن اللي معاه عربيه الموضوع سهل ان
شاء الله

With my Best Wishes, Dr Esslam El-Banna.

Tahlawi

Super Member
ECF Veteran
Feb 28, 2013
366
169
Cairo
انا اسه شاري من عند الاستاذ كمال نوعين فلافر اصلي مستني طلبيتي يوم 1/1 هتوصل ان شاء الله، بصراحه مقابلة الاستاذ كمال متميزه وراجل بشوش بصراحه وجبت من عنده البونتي ديكانج واسبريسو ترو بصراحه البونتي رائعه بمعنى الكلمه انصح اي حد يجيب من الاستاذ كمال. بس هو فيه مشكله صغيره بعد المسافه عن وسط القاهره لكن اللي معاه عربيه الموضوع سهل ان
شاء الله

With my Best Wishes, Dr Esslam El-Banna.

صباح الفل يا دكتور
أخجلتم تواضعنا

Status
Not open for further replies.

Users who are viewing this thread