• This forum has been archived

If you'd like to post a thread, post it here instead!

View Forum

اشتريت المكونات والحمد لله الليكويد ممتا

Status
Not open for further replies.
بسم الله الرحمن الرحيم
الحمد لله اشتريت الجلسرين والبروبيلين جليكون من شركة الجمهورية بالامس والنهارده نزلت عند اخوان الزواوي في درب البرابره وجبت 7 نكهات
تفاح وقهوه وكريز وتوت ونعناع وليمون و طوفي مشكل

امبارح حطيت الجلسرين على ال
pg
تقريبا بنسبة 50 50 والدخان معقول وكان عندي فلافور تمر هندي كنت حاطط منه على ليكويد قديم عندي فخدت شوية من الليكويد ده حطيته عليه والطعم ممتاز والنهارده طبعا لسه ماروحتش بس ماقدرتش ما جربش حطيت نقطتين نعناع على الشوية الباقيين في الخزان (حوالي نصه) والطعم لطيف برضه مش وحش لاني علي ما سمعت ان لازم نستني عليه يوم او 2 علشان التثبيت بتاع النكهه

التجربه مش وحشة خالص الاسعار تحفه ولا الاستغلال الجلسرين ب 20 بالضريبه وال
pg
ب 38 بالضريبه برضه
وانا جبت 2 جلسرين وواحد
pg
علشان انا هاخلي النسبة 70 30
وبالنسبه للنكهات الي جبتها العلبه 8 ملي ب 5 جنيه بس العلبه هاتقعد كتير جدا انا جبت ليا ولصديق 10 علب تقريبا الحاجات الي معانا دي هاتقضينا من سنتين لتلاته

تحياتي
احمد حامد

الفلافورز كامينا تقريبا والعلبة تقريبا لتر(انا اشتريت 10 مللي) وماصورتش العلبة بس ده نفس الراجل الي في درب البرابره الي اسمه زواوي كان حد جاب منه قبل كده وتقريبا الدكتور حسام كان قال انه اشتري منه فلافور القهوة وكانت جودته كويسه وعجبه لذلك انا رحت للراجل ده مخصوص وحاطط في بطني بطيخة صيفي
وهي كلها food grade علي فكره
بالنسبة للجلسرين والبروبلين كان فيه موضوع برضه اسمه pg vg كان الاخ الفاضل صاحب الموضوع اشتري من نفس المكان شركة الجمهورية وجرب والطعم كان كويس ومافيش مشاكل وهو مصور العلبتين ولو مش واضحين اصورهالكم تاني مافيش مشكله

تحياتي

لا يا جميل انا بقيت باشرب زيرو نيكوتين بس ممكن اقول لك على حاجه لو انت محتاج نيكوتين هات علبة ليكويد باعلي تركيز نيكوتين ممكن بالفلافور الي انت عاوزه او من غير فلافور خالص وخففها في الليكويد الي اتعمله يعني لو انت جبت تركيز 36 10 مللي وخففتها في 30 مللي هايبقي عندك تركيز 9 نيكوتين وهكذا

ولو عاوز تستخرج النيكوتين من سيجار ممكن احط لك الفيديو بتاع الموضوع ده انت بس تأمر يا برنس

تحياتي

pcman2k

Senior Member
ECF Veteran
Dec 6, 2013
120
23
Atomizr
لا يا جميل انا بقيت باشرب زيرو نيكوتين بس ممكن اقول لك على حاجه لو انت محتاج نيكوتين هات علبة ليكويد باعلي تركيز نيكوتين ممكن بالفلافور الي انت عاوزه او من غير فلافور خالص وخففها في الليكويد الي اتعمله يعني لو انت جبت تركيز 36 10 مللي وخففتها في 30 مللي هايبقي عندك تركيز 9 نيكوتين وهكذا

ولو عاوز تستخرج النيكوتين من سيجار ممكن احط لك الفيديو بتاع الموضوع ده انت بس تأمر يا برنس

تحياتي

الفكرة جميلة ياريت برده لو تحط عنوان الفيديو

njvap

Senior Member
ECF Veteran
Nov 16, 2013
152
38
Piscataway,NJ, USA

تحياتي

تسلم يا معلم

Sent from my SGH-M919 using Tapatalk

MissKitty47

Super Member
ECF Veteran
  • Deleted by Caridwen
  • Reason: disruption
Status
Not open for further replies.

Users who are viewing this thread