• This forum has been archived

If you'd like to post a thread, post it here instead!

View Forum

هل ممكن تساعدوني ؟؟

Status
Not open for further replies.

Bosneeda

Full Member
ECF Veteran
Aug 31, 2009
38
0
34
انا عايش في قطر وصارلي فتره اشتري الايجوس لما اسافر لكن الان خلص الي عندي واحتاج اني اطلب من الانترنت لكن سمعت انهم يوقفون شحنات الايجوس وصعب انك تطلبها فهل ممكن من الي عندهم تجارب يشاركوني رايهم واي موقع استخدمه للطلب

وشكرا

FULLOPTION

Full Member
Oct 13, 2012
34
6
BAHRAIN
هلا الغالي شوف اذا طلبت عبر البريد العادي أو الممتاز راح يمر الطرد على الجمارك وإحتمال يوقفونه أو يعدي
الحل إنك تطلب السجارة اللي تبغاها وتطلب من البائع يشحنها على أنها شاحن بطارية المهم لا تخليه يكتب سجائر الكترونية وإختار شحن دي اتش ال او فيديكس بتوصلك للبيت بدون مشاكل انا مسويها بس في البحرين واظن عندكمنفس الشي

Tahlawi

Super Member
ECF Veteran
Feb 28, 2013
366
169
Cairo
انا حاليا في قطر وفي واحد صاحبي اشتراها عادي ودخلت لكن كن حريص ان يكون الشحن فيدكس او دي اتش ال ... والله اعلم على كل حال

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk

واحشنى يا حسين
ارجو ان تطمأنى على احوالك
تيحياتى لك

Gallant

Ultra Member
ECF Veteran
  • Dec 4, 2013
    1,006
    1,582
    Edmonton, AB, Canada
    Salam 3aleekom
    Try this site they have 1 of the best juice & they ship international, @ check out select Fedex, or UPS but do not select USPS. under remarks ask them to mark the package with any thing other than e-cig wa inshalla biwsalak belsalama
    Welcome to Juicemafia - Gourmet e-juice you can't refuse.

انا عايش في قطر وصارلي فتره اشتري الايجوس لما اسافر لكن الان خلص الي عندي واحتاج اني اطلب من الانترنت لكن سمعت انهم يوقفون شحنات الايجوس وصعب انك تطلبها فهل ممكن من الي عندهم تجارب يشاركوني رايهم واي موقع استخدمه للطلب

وشكرا

Ak_vap

Full Member
    Verified Member
    Feb 26, 2014
    35
    7
    Qatar
    الايجوس فعلا ممنوعه انها تدخل. صارت معاي وكنت طالب كذا علبه من كذا مصنع من أمريكا عن طريق الدي اتش ال..الشباب شافوهم وحولوهم وزارة الصحة وطبعا مافي موافقه عليهم وراحو علي. يعني انت وحظك
    مادري اذا يفرق اذا كان الشحن بواسطة شركه مثل دي اتش ال يفرق عن الشحن للبريد العادي على طول. وهل بتكون المراقبه اقل؟

Status
    Not open for further replies.

Users who are viewing this thread