• This forum has been archived

    If you'd like to post a thread, post it here instead!

    View Forum

Inawera smaakjes proberen

Status
Not open for further replies.

Vappa

Super Member
ECF Veteran
Aug 30, 2012
443
201
Netherlands
Oke, ik heb de stap gezet en ook een aantal smaakjes besteld bij Inawera. 14 flavors en 2 juices om te vergelijken. Tot nu toe maak ik voornamelijk gebruik van Flavour Art en Lor Ann. Een zoektocht naar Inawera op het forum gaf goede reviews over een aantal smaken. Dus ik dacht "Die moet ik ook proberen".

De volgende smaken verwacht ik binnenkort:
ORANGE WG 7 ml
TABACCO GOLD DUCAT E-FLAVOUR, 5 ml 5 ml
PINEAPPLE, 5 ml 5 ml
BANANA WG 7 ml
TABACCO OLD HAVANA 7 ml
TABACCO CHOCOMINT 7 ml
TABACCO KENT 7 ml
TABACCO 3 FIVE 7 ml
TABACCO NUTTY PRINCESS E-FLAVOUR, 5 ml 5 ml
TABACCO PEANUT E-FLAVOUR, 5 ml 5 ml
HAZELNUT, 5 ml 5 ml
WALNUT, 5 ml 5 ml
SMOKED PLUM, 5 ml 5 ml
AMARETTO 7 ml

En de volgende ejuices:
GOLD DUCAT e-liquid, 12 mg/ml 10 ml

3FIVE e-liquid, 12 mg/ml 10 ml

Als iemand ervaringen met een of meerdere van de bovenstaande smaakjes heeft dan hoor ik het graag.
 

oofrenz

Senior Member
ECF Veteran
Verified Member
Jul 30, 2012
92
3
45
Maastricht, Nederland
Ik heb tot nu toe alleen nog maar van inawera gemixt, dus ik ben eens benieuwd wat een ervarener mixer er van vindt.

De gold ducat is super, nutty princess ook. Amaretto is helaas gewoon muffe amandel, niet lekker en lijkt niet op Amaretto. Banaan ben ik ook geen fan van.
Ik heb nog meerdere smaken, maar nét niet die wat jij hebt haha.
Veel succes en we zijn benieuwd.
 

Vappa

Super Member
ECF Veteran
Aug 30, 2012
443
201
Netherlands
Ik had wat rondgekeken naar wat anderen geprobeerd hebben van Inawera en hoe de smaken hun beviel. Deze smaken werden het meest/best aangeprezen. Opvallend is dat jij de amaretto en banaan niet zo goed vind. Ik had deze juist besteld vanwege de positieve kritieken, met name de banaan (die zou als een echte rijpe banaan smaken).

Is goed dat we niet dezelfde smaken hebben. Dan kunnen we uitwisselen wat we zelf niet lekker vinden ;)
 

oofrenz

Senior Member
ECF Veteran
Verified Member
Jul 30, 2012
92
3
45
Maastricht, Nederland
Ik had wat rondgekeken naar wat anderen geprobeerd hebben van Inawera en hoe de smaken hun beviel. Deze smaken werden het meest/best aangeprezen. Opvallend is dat jij de amaretto en banaan niet zo goed vind. Ik had deze juist besteld vanwege de positieve kritieken, met name de banaan (die zou als een echte rijpe banaan smaken).

Is goed dat we niet dezelfde smaken hebben. Dan kunnen we uitwisselen wat we zelf niet lekker vinden ;)

Je hebt helemaal gelijk. Smaak is een kwestie van........smaak;)
Banaan is niet zo zeer slecht, maar niet mijn ding. Ik hou wel van bananen, maar dit is toch anders.
De Amaretto daarentegen smaakt zeker niet naar Amaretto.
Ik vergelijk deze dan met kant en klaar vloeistof van @37 en white premium van ebnferro. Die smaken naar Amaretto, met alcohol vleugje erbij.
Maar voor hetzelfde geld vindt jij hem weer geweldig;)

Gold ducat vind volgens mij iedereen lekker, mij inbegrepen, dus waarschijnlijk smaakt ie jou ook.
 

oofrenz

Senior Member
ECF Veteran
Verified Member
Jul 30, 2012
92
3
45
Maastricht, Nederland
Vandaag de een mail gekregen dat ze verstuurd zijn. Ik hoop dat ze binnen een dag of 3 binnen zijn, dan kan ik van het weekend de tabaksmaakjes proberen. Maar het zal wel meer in de lijn van een dag of 10 zijn denk ik...

Ik had ze binnen een week in huis. Dus dat valt nog mee.
Veel plezier met mixen alvast.
 

Vappa

Super Member
ECF Veteran
Aug 30, 2012
443
201
Netherlands
Ik ben met name benieuwd naar de 555 (3x5) en de nutty princes. Ik heb hier een juice van e-sig4u van het merk Monkeyjuice, type USA mix. Die smaak bevat een lekkere nootsmaak, die ik maar niet thuis kan brengen. Die juice is zooo lekker. Als ik iets kan vinden wat erop lijkt of misschien wel hetzelfde is, dan spring ik een gat in de lucht. :banana:
Dus ik hoop maar dat die 3 five en/of de nutty princes in de buurt komen qua smaak.
 

oofrenz

Senior Member
ECF Veteran
Verified Member
Jul 30, 2012
92
3
45
Maastricht, Nederland
Ik ben met name benieuwd naar de 555 (3x5) en de nutty princes. Ik heb hier een juice van e-sig4u van het merk Monkeyjuice, type USA mix. Die smaak bevat een lekkere nootsmaak, die ik maar niet thuis kan brengen. Die juice is zooo lekker. Als ik iets kan vinden wat erop lijkt of misschien wel hetzelfde is, dan spring ik een gat in de lucht. :banana:
Dus ik hoop maar dat die 3 five en/of de nutty princes in de buurt komen qua smaak.

Ik ben wel eens benieuwd hoe je de 555 vindt.
Ik heb er van verschillende producenten gehad.
 

oofrenz

Senior Member
ECF Veteran
Verified Member
Jul 30, 2012
92
3
45
Maastricht, Nederland
Het zal mijn eerste 555 zijn, dus in zoverre heb ik geen referentie. Maar zolang er maar een stevige nootsmaak aan zit, dan is het goed.

Ik heb trouwens nog niks ontvangen. Ik hoop dat de postbode morgen bij onze deur stopt... En niet alleen voor de rekeningen ;)

Mijn basisvloeistof was op, dus ij heb gisteren weer besteld.
Met nu erbij:

Vanilla for pipe
3 five
RY4
Tobacco cognac
Two apples
Coconut

Ik ben eens benieuwd en kan niet wachten.
 

Vappa

Super Member
ECF Veteran
Aug 30, 2012
443
201
Netherlands
Ik ben benieuwd hoe je die RY4 gaat vinden. Ik heb tot nu toe alleen de RY4 van FA geprobeerd, of beter, ik ben nog bezig met het percentage goed te krijgen. Hij smaakt best goed. Er is wel veel meer van nodig dan bij de andere tabaksmaakjes van FA.

Gisteren trouwens geen postbode gezien :(
Mijn hoop is nu gevestigd op de komende dagen. Ik had trouwens bij de verzending aangegeven het via de post te versturen, geen pakketdienst. Doe jij dat ook bij Inawera?
 

oofrenz

Senior Member
ECF Veteran
Verified Member
Jul 30, 2012
92
3
45
Maastricht, Nederland
Ik ben benieuwd hoe je die RY4 gaat vinden. Ik heb tot nu toe alleen de RY4 van FA geprobeerd, of beter, ik ben nog bezig met het percentage goed te krijgen. Hij smaakt best goed. Er is wel veel meer van nodig dan bij de andere tabaksmaakjes van FA.

Gisteren trouwens geen postbode gezien :(
Mijn hoop is nu gevestigd op de komende dagen. Ik had trouwens bij de verzending aangegeven het via de post te versturen, geen pakketdienst. Doe jij dat ook bij Inawera?

Ja, wachten is frustrerend. Ik heb de goedkoopste optie gekozen. Volgens mij "registered airmail" en dat heeft een week geduurd.
 

oofrenz

Senior Member
ECF Veteran
Verified Member
Jul 30, 2012
92
3
45
Maastricht, Nederland
Nog steeds niets ontvangen. Ben extra thuis blijven werken vandaag zodat ik eventueel een pakketje in ontvangst kon nemen, hoewel ik denk dat het in een envelop wordt opgestuurd.
Morgen ook maar thuis werken dan ;)

Echt vervelend als je zo enthousiast moet wachten.
Vorige keer had ik vanaf dat de status in "shipped" was gewijzigd, een week moeten wachten.
 
Status
Not open for further replies.

Users who are viewing this thread