HELP!!! Which "MONSTER" MOD should I get... The "MARAXUS" or the "iTaste 134"??? Opinions PLS! :(

Status
Not open for further replies.

unsure

ECF Guru
ECF Veteran
Verified Member
Feb 6, 2010
19,529
41,435
73
Silicon Valley, California
I got it at C2C Vaping on a special sale although I don't see it on their website right now. I love it so far, it's very heavy, but that's a positive for me. Very comfortable in the hand, and I got an entire 24 hour period out of an AW IMR 18650 1600mah battery.

Im a box mod guy for over 3 years but picked up the 134 to give a tube mod a chance. I know many vapers have both but I guess Im too old to learn a new trick. It works great but mine will be going in the classys for dirt cheap to someone who appreciates a good solid VW tube mod. ;)
 

XeniaMike

Super Member
ECF Veteran
Verified Member
Feb 21, 2013
858
922
Xenia, Ohio
I'm going to forgo comments on overcompensating but I really want a Smart car.

I looked at the 134 at the Vapecan meet last month. I cannot imagine using one except while sitting at my desk. It is very heavy and not comfortable in the hand. Construction seems very good with the exception of the bottom cap.

I've been using it since I got it and I'm finding it kind of perfect for me. I also like the weight. Been using it as my only mod driving, at work, at home, this week and so far so good. I am coming from a Tesla that is also pretty big but not as heavy. It's also a self defense object to bludgeon whomever needs it, kind of like my Maglite. Waiting for Maglite to make a mod.
 

Mike Sheda

Ultra Member
ECF Veteran
Verified Member
Jul 6, 2013
1,518
2,446
Tampa, FL
My 134 was put in the mail today... now.. just have to wait patiently.....
is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet?

OK..maybe not so patiently... but I'll wait :)
 

unsure

ECF Guru
ECF Veteran
Verified Member
Feb 6, 2010
19,529
41,435
73
Silicon Valley, California
My 134 was put in the mail today... now.. just have to wait patiently.....
is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet? is it here yet?

OK..maybe not so patiently... but I'll wait :)

TODAY is the day it arrives!!!! :thumbs:
 

Mike Sheda

Ultra Member
ECF Veteran
Verified Member
Jul 6, 2013
1,518
2,446
Tampa, FL
With the arrival of my new light saber, my plans for world domination are now almost complete....

1270871_10151548460820947_69613091_o.jpg
 
Status
Not open for further replies.

Users who are viewing this thread