1. Win Vaping gear! The ECF 15 Millionth Post contest

We are fast approaching the 15 millionth ECF post and we have a contest to celebrate this huge landmark and amazing prizes to give out to our members! Head over to the official contest thread to see the rules and check out the prizes generously pledged by our registered suppliers on the prize announcement thread.

Hoeveelheid damp

Discussion in 'Nederlands' started by djenn, Dec 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
Image has been removed.
URL has been removed.
Email address has been removed.
Media has been removed.
  1. djenn

djenn New Member

Omdat ik nog geen enkele ervaring met e-roken had heb ik gisteren een Flavor Vapes gekocht.
    Dat valt tegen zeg, OK de hoeveelheid nicotine is genoeg (18mg) maar bijna geen damp en het je hebt het idee dat je door een rietje rookt.
    Nu heb ik gezocht naar gebruikerservaringen en daar komt 'green smoke' goed uit de bus, maar die is prijzig zeg !
    Nu is mijn vraag of er hier gebruikers van andere merken zijn die een e-sig gebruiken die ook lekker dampt, want ik weet niet of dat bij jullie ook zo is, maar voor mijn gevoel is dat een groot deel van mijn rook plezier.

2. vanknippenberg

vanknippenberg New Member

Hoi,
    Ook ik had onderweg bij een tankstation een Flavor Vapes gekocht om eens te proberen, maar met dezelfde negatieve ervaring: Slechte smaak, weinig rook.
    Door mijn zus gewezen op Green Smoke, en na een poos op het internet e.e.a te hebben opgezocht over e-sigaretten kwam ik al snel tot de conclusie dat Green Smoke ondanks zijn prijs toch wel de moeite waard moest zijn....
    Dus heb ik een Pro Kit besteld en moet zeggen dat ik uiterst tevreden ben. Een goede smaak maar misschien nog wel belangrijker: voldoende rook/damp.

En dit is wat je overal op het internet tegen komt. Green Smoke is relatief duur, maar biedt wel de beste kwaliteit....

En dan rest de vraag: Wat is duur? Je bespaart honderden euro's met Green Smoke t.o.v. de normale sigaret. Waarom dan toch nog besparen op kwaliteit?

3. djenn

djenn New Member

Nou, na wat meer op het internet gespit te hebben ben ik op de Justfog maxi gestuit.
    En ik moet zeggen, die is voortreffelijk wat betreft smaak en hoeveelheid damp.
    De liquid is goedkoop, € 3.95 .
    Ik geloof voorzichting dat ik nu mijn shag aan de wilgen hang.

4. dutch onsea

dutch onsea Super Member Verified Member ECF Veteran

De hoeveelheid rook is afhankelijk van de weerstand van je verdamper(atomiser) en het voltage dat je daarheen stuurt. Bij de systemen waarbij je kan kiezen voor lage ohm weerstanden en batterijen waarbij je het voltage kan instellen zal je de beste resultaten hebben. En dan nog, des te hoger het PG-gehalte en nicotine gehalte, des te hoger de zgn.throathit. Ik denk dat voor beginnende dampers een EGO systeem nog steeds het beste is. Veel dampplezier

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page