• This forum has been archived

    If you'd like to post a thread, post it here instead!

    View Forum

Hoeveelheid damp

Status
Not open for further replies.

djenn

New Member
Dec 4, 2013
2
0
Emmen
Omdat ik nog geen enkele ervaring met e-roken had heb ik gisteren een Flavor Vapes gekocht.
Dat valt tegen zeg, OK de hoeveelheid nicotine is genoeg (18mg) maar bijna geen damp en het je hebt het idee dat je door een rietje rookt.
Nu heb ik gezocht naar gebruikerservaringen en daar komt 'green smoke' goed uit de bus, maar die is prijzig zeg !
Nu is mijn vraag of er hier gebruikers van andere merken zijn die een e-sig gebruiken die ook lekker dampt, want ik weet niet of dat bij jullie ook zo is, maar voor mijn gevoel is dat een groot deel van mijn rook plezier.
 
Hoi,
Ook ik had onderweg bij een tankstation een Flavor Vapes gekocht om eens te proberen, maar met dezelfde negatieve ervaring: Slechte smaak, weinig rook.
Door mijn zus gewezen op Green Smoke, en na een poos op het internet e.e.a te hebben opgezocht over e-sigaretten kwam ik al snel tot de conclusie dat Green Smoke ondanks zijn prijs toch wel de moeite waard moest zijn....
Dus heb ik een Pro Kit besteld en moet zeggen dat ik uiterst tevreden ben. Een goede smaak maar misschien nog wel belangrijker: voldoende rook/damp.

En dit is wat je overal op het internet tegen komt. Green Smoke is relatief duur, maar biedt wel de beste kwaliteit....

En dan rest de vraag: Wat is duur? Je bespaart honderden euro's met Green Smoke t.o.v. de normale sigaret. Waarom dan toch nog besparen op kwaliteit?
 

dutch onsea

Super Member
ECF Veteran
Verified Member
Mar 14, 2013
314
196
gent/Belgium
De hoeveelheid rook is afhankelijk van de weerstand van je verdamper(atomiser) en het voltage dat je daarheen stuurt. Bij de systemen waarbij je kan kiezen voor lage ohm weerstanden en batterijen waarbij je het voltage kan instellen zal je de beste resultaten hebben. En dan nog, des te hoger het PG-gehalte en nicotine gehalte, des te hoger de zgn.throathit. Ik denk dat voor beginnende dampers een EGO systeem nog steeds het beste is. Veel dampplezier
 
Status
Not open for further replies.

Users who are viewing this thread