• This forum has been archived

    If you'd like to post a thread, post it here instead!

    View Forum

Hoi iedereen

Status
Not open for further replies.

SyncA

Senior Member
ECF Veteran
Verified Member
Nov 23, 2012
230
279
Belgium
Ik ben hier terecht gekomen in de hoop een mooie hybrid te vinden om mezelf cadeau te doen.

Ik hou de zenesis en de iHybrid in het oog. Lijken mij allebei heel leuke dingen.

Nu lijkt het heel moeilijk om info te vinden over wat waar te bestellen of te 'pre-order'en is. Mensen met ervaring mogen me dan ook gerust met raad en daad bijstaan!:D

Groetjes
 

Vappa

Super Member
ECF Veteran
Aug 30, 2012
443
201
Netherlands
Hoi SyncA, Welkom op het forum.

Ik kan je geen info geven over hybrids, ik zit niet zo in de hardware. Ben meer van het zelf smaakjes samenstellen. Maar ik ben er zeker van dat je op dit forum de juiste informatie zult vinden, of dat er iemand meer (relevante) informatie aan jou geeft.
Kijk in ieder geval eens in de verschillende sub-forums. Daar zitten er genoeg bij die over specifieke PV's gaan. Wellicht vind je daar de informatie waar je naar op zoek bent.

Succes!
 

SyncA

Senior Member
ECF Veteran
Verified Member
Nov 23, 2012
230
279
Belgium
Ja ik heb hier al het een en 't ander bij mekaar gelezen;)

Ik schijn nogal te neigen naar de iHybrid en/of de Zenesis.

Ik heb nog een beetje schrik van het zelf wicks en coils maken, maar voor alles is er een eerste keer.

DIY liquids ga ik me waarschijnlijk ook wel eens aan wagen, maar voorlopig hou ik dat nog als toekomst muziek!
 

Monoxxide

Super Member
ECF Veteran
Verified Member
Apr 10, 2012
498
1,294
Belgium
Hoi Synca, welkom hier.
Weet niet of je deze dingen al gevonden had.
Ihybrid thread
http://www.e-cigarette-forum.com/fo...8-ihybrid-apv-fully-customizable-genesis.html

Waar je hem kan kopen
The iHybrid Home
en
310Vapers.com | Home page | e-Cigarette, eGo, 3VO, cartomizers, atomizers, batteries


Zenesis thread
http://www.e-cigarette-forum.com/forum/electronicstix/348800-zen-family-reunion.html

Waar je hem kan kopen
ElectronicStix.Com · Welcome

Je kan ook altijd verified worden zodat je de koopjeshoek kan zien en het daar kopen.

groeten,

Als je problemen hebt met je mesh of coils, gewoon vragen hier. Gebruik zelf ook niks anders meer dan mesh setups. Er zitten hier nog een paar posters op het NL forum gedeelte die genesis gebruiken.
 

SyncA

Senior Member
ECF Veteran
Verified Member
Nov 23, 2012
230
279
Belgium
Hey,

Bedankt voor de pointers!

Ik veronderstel dat het wel nog even zal duren voor ik ook effectief een hybrid in huis heb, ik vind enkel "out of stock" op elke verkoop site. En als ik het goed begrijp zijn ze ook altijd meteen uitverkocht als er weer eens een batch online gezet wordt. Maar goed, anticipatie is een groot deel van het plezier;)

Eenmaal voorzien van een hybrid APV zal ik jullie hier wel komen bestoken met de nodige vragen;)

Wat die koopjeshoek betreft, Is het de moeite om vanuit België hier iets te gaan zoeken? Of wordt hier voornamelijk vanuit Amerika verkocht? (Waardoor de verzendingskosten voor particuliere verzending het wel heel duur kunnen maken.)

Ik ga maar eens uitzoeken wat ik moet doen om verified te worden.

Groetjes!
 

Monoxxide

Super Member
ECF Veteran
Verified Member
Apr 10, 2012
498
1,294
Belgium
Er zijn ook wel wat traders van europa, meer uit de VS inderdaad. Als je ze nieuw wilt kopen komen ze sowieso uit de VS.
Paul heeft 2 nieuwe ihybrid, weet niet precies waar of hoe hij ze gekocht heeft, hij zal nog wel binnenspringen.
Kgeloof dat ik 2 weken geleden nog een notificatie email gehad heb van 310vapers dat de ihybrids in stock waren.
 
Last edited:

Paul66

Super Member
ECF Veteran
Verified Member
Jul 12, 2012
556
1,433
57
Netherlands
Hoi SyncA en iedereen!

Tijdje wat rustiger gedaan hier op ECF, vorige week een grote darmoperatie gehad en nu herstellende daarvan.
Mono heeft je al wat linkjes gestuurd die je in de gaten kunt houden.

De iHybrid is een heel mooi apparaatje met een hele actieve gebruikers groep. Onderdeeltjes zijn over het algemeen makkelijk verkrijgbaar. Communiceren met de maker Faceless gaat ook prima! Ik ben erg tevreden met mijn 2 iHyb's !

Mocht je nog specifieke vragen hebben dan hoor ik het graag.
 

Paul66

Super Member
ECF Veteran
Verified Member
Jul 12, 2012
556
1,433
57
Netherlands
Thanks iedereen voor de beterschapjes!
Zal nog wel even duren voor ik weer de oude ben, maar we hebben geen haast :)
Vapen zal ik ook nog wel even niet doen, ben al genoeg dizzy in mijn koppie op dit moment.


De standaard zal ook prima werken !
Krijg je geen spijt van. De switch werkte al best goed, zeker in vergelijking tot de Zenesis, maar de upgraded switch is nog beter!

Wat de iHybrid betreft, op ihybridmods.com zijn gisteren avond datums aangekondigd.

Ik vind de LE's die nu aangeboden worden (HellRaiser en Flower of zoiets) niet de moeite. En kijkende naar de andere LE's denk ik niet dat ik meteen zo een LE hoef, de standaard ziet er al vet genoeg uit;)
 

Monoxxide

Super Member
ECF Veteran
Verified Member
Apr 10, 2012
498
1,294
Belgium
Heb je enige tax moeten betalen Synca?

Wat de iHybrid betreft, op ihybridmods.com zijn gisteren avond datums aangekondigd.

Ik vind de LE's die nu aangeboden worden (HellRaiser en Flower of zoiets) niet de moeite. En kijkende naar de andere LE's denk ik niet dat ik meteen zo een LE hoef, de standaard ziet er al vet genoeg uit;)
 

Paul66

Super Member
ECF Veteran
Verified Member
Jul 12, 2012
556
1,433
57
Netherlands
Ik ben er niet voor opgestaan.
Aanstaande maandag om 10 am locale tijd (= 5pm onze tijd) is de tijd wat optimaler voor ons.
Hoop dat hij dan de genesis ato's weer in de verkoop heeft en dat ik er eentje kan scoren voor op mijn caravela.

Vroeger (= paar maanden geleden) was het makkelijk een LE te scoren, tegenwoordig zijn ze binnen een paar minuten out of stock helaas :-(
 

SyncA

Senior Member
ECF Veteran
Verified Member
Nov 23, 2012
230
279
Belgium
Ja er is wel wat gekte rond de iHy, Ik volg de thread nog wel maar ik post er (voorlopig) niet meer. Zitten gewoon te veel ego's bijeen. Wat de verkoop betreft. die is idd volop uit z'n voegen aan het barsten lijkt mij. Als er iets op z'n site te koop komt is het uitverkocht. Hij zou eens moeten proberen om WC-papier met het iHy logo te verkopen, is waarschijnlijk ook direct uitverkocht. ;)
 
Status
Not open for further replies.

Users who are viewing this thread