• This forum has been archived

    If you'd like to post a thread, post it here instead!

    View Forum

Nieuw hier en meteen maar een vraagje

Status
Not open for further replies.
Hallo allemaal,

Ik ben door mijn broer op de e-cig gewezen en heb er inmiddels al aardig wat over gelezen.
Ook heeft hij mij een proefsetje meegegeven, een V2 cig met de vanille, cola en coffee cartomizer... tjee wat is die coffee (Smart Cigs) lekker ;)
De cola is naar mijn idee echt ransig maar dat zal iemand anders misschien van de coffee denken natuurlijk, want smaken verschillen.

Momenteel heb ik diverse links naar webshops die ook in NL leveren waaronder V2 zelf, Smart Cigs en nog enkele andere.
Inmiddels heb ik een klein startpakket via Smart Cigs besteld en zal het hier melden zodra dit binnen is.

Maar na mijn eerste zoektocht in Google naar V2 kwam ik op een site waarvan ik later pas zag dat het een retailer was.
Deze heeft echter een completer startpakket dan V2 (UK) zelf maar natuurlijk ben ik vrij groen in het bestellen en heb dus een vraagje aan jullie... Het betreft hier een retailer in de UK met de sitenaam: buyV2cigs.som ( Electronic Cigarettes - About Us : BuyV2Cigs )

Heeft iemand al eens gebruik gemaakt van de diensten van deze retailer in de UK ?

Groetjes,

Mar aka kimopo
 

Paul66

Super Member
ECF Veteran
Verified Member
Jul 12, 2012
556
1,433
57
Netherlands
Hoi Mar,

Allereerst natuurlijk welkom op dit forum!

Met die engelse webshop heb ik geen ervaring.
Maar kijkende op die engselse website, denk ik dat je beter kan kiezen voor een eGo (achtig) startsetje om mee te beginnen. Lees namelijk vaak dat die sigaretten look-a-like rotzooi is.
dus zoiets als dit T2 CC .-.E-cig4U of Startset .-.E-cig4U is beter!

groetjes,

Paul
 
Last edited:

Monoxxide

Super Member
ECF Veteran
Verified Member
Apr 10, 2012
498
1,294
Belgium
Welkom :)

Ook ik heb geen ervaring met die bepaalde shop.
Als je bij een auto switch wilt blijven zoals de e cig in jouw link zonder knopjes is het misschien ook de moeite om eens te kijken naar de SD keyrings.
De cig alike hebben meestal een erg korte damptijd. SD keyrings blijven toch erg compact maar hebben een betere batterij (600mah) voor de maxi. Is een betrouwbare verkoper uit de UK, setjes zijn goedkoop maar je koopt er dan wel best 2, zodat ééntje kan opladen.
www.ecigscrewdriver.com The Home of an E Smoking Icon - Hosted by CaveCom
Veel succes alvast met je dampen, hier is erg veel info te vinden op het forum.
 
Nou, als ik ergens door verbaasd was gisteren was het wel door dit bedrijf... 30 oktober in UK besteld, 2 november bij mij afgeleverd !
Da's 3 dagen, vanuit Engeland, en van £ 75 gratis verzending. Inhoud ? Een zeer uitgebreid starterpakket voor wie gewoon simpel van het roken af wil, zonder de handen te hoeven laten "afkicken" :blush:

Voorlopig ben ik dus van ruim 3 pakjes shag per week naar 3 shagjes per dag gegaan... ik geloof t bijna zelf niet
Mijn verhaal heb ik alvast op een pagina in mijn website gezet...

Ik hou jullie op de hoogte over de duur van de batterij en cartridges etc.
 

oofrenz

Senior Member
ECF Veteran
Verified Member
Jul 30, 2012
92
3
45
Maastricht, Nederland
Nou, als ik ergens door verbaasd was gisteren was het wel door dit bedrijf... 30 oktober in UK besteld, 2 november bij mij afgeleverd !
Da's 3 dagen, vanuit Engeland, en van £ 75 gratis verzending. Inhoud ? Een zeer uitgebreid starterpakket voor wie gewoon simpel van het roken af wil, zonder de handen te hoeven laten "afkicken" :blush:

Voorlopig ben ik dus van ruim 3 pakjes shag per week naar 3 shagjes per dag gegaan... ik geloof t bijna zelf niet
Mijn verhaal heb ik alvast op een pagina in mijn website gezet...

Ik hou jullie op de hoogte over de duur van de batterij en cartridges etc.

Super voor je!
Ik denk dat je het lichamelijk effect snel zal merken. En daar doe je het vooral voor.
Ik kan me zelfs voorstellen dat als je eenmaal aan de smaken gewend bent, dat een sjekkie ineens zo lekker niet meer is :p
In ieder geval veel dampplezier
 

rataplan

Unregistered Supplier
ECF Veteran
  • Deleted by Misty
  • Reason: unregistered supplier
Nou, dan kom ik maar even een update geven he...

Inmiddels geheel overgestapt op de eGo en heb de V2, toch nog steeds dankbaar voor de kennismaking met het e-roken die het me toch gegeven heeft, in de la opgeborgen, af en toe komen de batties nog van pas om iemand te laten kennismaken met t snelle makkelijke dampen i.c.m een adaptertje en een nano clearomizer bijv. :)

Maar, een ieder die ik erover vertel krijgt er meteen bij te horen dat ze beter met de eGo van start kunnen gaan omdat die gewoon meer waar voor je geld geven... batts gaan iig langer mee en zodra men het sig-look-alike idee loslaat zijn er in de eGo afdeling heel leuke modelletjes in allerlei kleuren en motiefjes te krijgen :p

Ik heb inmiddels in ruim 4 maanden een leuk gekleurd assortiment opgebouwd :oops:

Collectie-mrt.jpg

Mijn grote trots is wel mijn paarse spuitje... daar ga ik maar wat graag mee op pad... al kom ik langs de Tweede kamer ;)

Spuitje-varen.jpg Spuitje-2e-kmr.jpg spuitje-motor_2.jpg Spuitje-vuurtoren.jpg


En oja, ik draag het andere forum een warm hart toe en heb dat ook met deze gedaan, vandaar dus het extra icoontje onder mijn avatar :2cool:

Tot zover mijn update hier
 
Last edited:

Paul66

Super Member
ECF Veteran
Verified Member
Jul 12, 2012
556
1,433
57
Netherlands
Leuke update Mar :)
Je hebt al een leuke collectie opgebouwd!

Wat betreft dat icoontje. Ik kreeg gisteren bericht dat ik met een loterij onder supporting members iets gewonnen heb. Was aangenaam verrrast want ik heb nog nooit iets gewonnen laat staan van een loterij waar ik helemaal het bestaan niet van af weet.
Krijg een ego setje en een apollo V toegestuurd. Het ego setje zal ik verloten op het elektrisch roken forum onder de beginners.

Misschien komen we elkaar nog weleens tegen met geocaching want dat doen wij ook :)

groetjes en happy vaping!
 
Leuke update Mar :)
Je hebt al een leuke collectie opgebouwd!

Ja he... ik was vrij snel 'om' hoor... dat spuitje heeft me écht over de streep getrokken... niks look-alikes meer... het mag gezien worden ;)

Wat betreft dat icoontje. Ik kreeg gisteren bericht dat ik met een loterij onder supporting members iets gewonnen heb. Was aangenaam verrrast want ik heb nog nooit iets gewonnen laat staan van een loterij waar ik helemaal het bestaan niet van af weet.
Krijg een ego setje en een apollo V toegestuurd. Het ego setje zal ik verloten op het elektrisch roken forum onder de beginners.

Oh, dat las ik net ergens ja, maar ik wist niet dat jij dat was... Gefeliciteerd !

Misschien komen we elkaar nog weleens tegen met geocaching want dat doen wij ook :)

groetjes en happy vaping!

Onder welke geocaching naam doen jullie mee ? Ik ben in 't veld ook gewoon kimopo
 
Weet je misschien nog waar je het gelezen hebt (linkje) dan kan ik ze even bedanken. ECF is zo groot, heb het, tot nu toe, nog niet kunnen vinden.

Nee, het stond in een nieuwsbrief geloof ik en die heb ik al gedelete, sorry

Maar er is wel een rubriek over supportive members ofzo... zoek daar ns tussen dan
 
Status
Not open for further replies.

Users who are viewing this thread