• This forum has been archived

    If you'd like to post a thread, post it here instead!

    View Forum
Status
Not open for further replies.

Annii

Full Member
Apr 25, 2013
19
4
Sweden
Den är från elcigg.se. Älskar deras peach men päronsmaken var för typ unken/söt i smaken. Hade tänkt mig mer frisk päronssmak :/
Jag bor i härliga GBG :D

Är det många som vapar hos dig? Här är det typ ingen! Har bara hört om en som gör det. Himla trist att vi svenskar ska vara så skeptiska! Vapingen har typ förändrat mitt liv haha för nu behöver ajg inte röka mer :)

Vad har du för PV?
 

Jackass69

Super Member
ECF Veteran
Verified Member
Apr 20, 2011
554
250
Sweden
Här där jag bor så är det väl nästan någonting mellan 50-100 pers som Vejpar då jag har "förmedlat" grejer till dom ;)
Själv använder jag i huvudsak en mod som kallas för SilverDog och så har jag några ProVari med Genesisförångare på..
För min del så tycker jag att det är STOR skilnad på China vätskor (elcigg dot se) och handblandade kvalitetsvätskor blandade med kärlek.
 

Annii

Full Member
Apr 25, 2013
19
4
Sweden
Sjukt att jag inte vet om några eller ens har sett några här i gbg !

Okej, dina Pv:s är alldeles för avancerade för en nybörjare som mig haha hur länge har du hållt på?
Jo jag har förstått det med juicerna! Nu kör jag på cola från elcigg och den är god men jag tror det finns bättre :)
Som tur var tog jag inga stora flaskor så när de börjar att sina så får jag titta på den sidan du skickade, man får ju beställa ett gäng då frakten är ganska dyr. Ingen idé att mes beställa direkt :p

Har du några favoriter från den sidan? Alla tycker ju olika men på ett ungefär?
 

mrphibah

Full Member
May 6, 2013
19
70
43
Stockholm
Tjenare!
Nicklas i Stockholm här...
Ny på forumet, men läst tokmycket om vaping.. testade några som ser ut som cigaretter, men har nu beställt en Lavatube och lite tankar/vätskor från e-ciggshop.se (baserade i danmark men har lager i malmö) väntar fortfarande på leveransen.. skickades i tisdags. Vet inte om det va förra veckans röda dag som stökade till det, men har kolli-ID nu så ska dra o kolla ICA om det kommit fram, på vägen hem från jobbet :)
 

Ojdo73

Senior Member
ECF Veteran
Mar 19, 2013
76
80
Trelleborg, Skåne, Sweden
Ännu en Svensk (Skåning) ansluter sig till skaran.

Har varit helt rökfri i drygt tre månader nu, och älskar min Itaste MVP (som fick ta över när min kära e-pipa dukade under).

MVP.jpg
 
Status
Not open for further replies.

Users who are viewing this thread