1 post Hello from Denmark

Status
Not open for further replies.

Celcius666

Senior Member
ECF Veteran
Verified Member
Nov 22, 2012
266
116
Denmark
Hello ECF I'm Torben Corell from denmark, I have vaped for almost a year.
I have been a member for quite some time now an now, but only I have only been reading threads and diceded now for writing my 1 post.
This forum is great,I have learnt a lot from reading in the threads about mesh and coils an so on. I have mods an DIY tanks like AGA-T and Bulli next gen and all so Vivi's that I want to rebuild whit mesh/cotton/FQ and so on.

Se yaa all, now I'm off to bed time is 0105 here I the dk

Mvh TC

Celcius666

Senior Member
ECF Veteran
Verified Member
Nov 22, 2012
266
116
Denmark
Hej Tc
Godt med flere danskere på forumet :)
Jeg er også en lystig damper, nu med en Aga-t og en phoenix. Aga'en kan jeg ikke helt få til at dampe som jeg gerne vil. Har lige bestilt noget ss mesh og glæder mig til at lege med det.

Venlige hilsner
Kenneth fra København
Yet another danish member...

Hej Kenneth..
Er du ikk også medlem på ECIG forum, syntes jeg kan kende dit navn der fra:)
Skidt rart at der også er danskere her , der er en del mere her over end på de danske forums.
Ang Aga så tog det også mig en del tid at få den til at virke sådan okay, mangler lige det sidste før den er kanon. Har massere af mesh og tråd til at få den til at være kanon, men tror den er Best med enten bomulds wick eller bamboo wick og lige pt har jeg kun bomuld hjemme, aner ikk hvor jeg kan fremskaffe bambus wick henne.
Men igen dejligt med en dansker mere:)

Mvh TC

kennethp

New Member
Nov 27, 2012
4
0
Denmark
Hej Kenneth..
Er du ikk også medlem på ECIG forum, syntes jeg kan kende dit navn der fra:)

Jo der er jeg også inde, har læst i lang tid men har ikke skrevet så meget. Tror faktisk kun at jeg har lavet 2 posts, en om Evic'en og så har jeg sat nogle VV passthrough til salg, dem er der desværre ikke så meget interesse for, synes ellers at det var billigt :)
Ellers har jeg mest opholdt mig her, på ukvapers.org og rigtig meget på reddits afdeling for e-cigs www.reddit.com/r/electronic_cigarette. Rigtig fed side iøvrigt hvis du ikke kender reddit, der er også en dansk underafdeling reddit.com/r/denmark.
Hvad damper du på?

Celcius666

Senior Member
ECF Veteran
Verified Member
Nov 22, 2012
266
116
Denmark
Den salgs tråd har jeg godt set og det er da billigt, jeg havde enligt regnet med at jeg selv ville have købt en men har lige nogen andre indkøb som skulle gøres først dsv.
De forums du skriver om må jeg da hellere lige ha kikket på så:)
Jeg har alm ego og Lambo v4,0 og Vivi Stor/lille og div ce4+ & Aga-T & bulli next gen, og roder med div slags wicks og mesh og tråd og vil igang med at lave mine egne mod's osv. men mangle div stumper osv til det..

Hva med dig, hva damper du på:)

Mvh TC

kennethp

New Member
Nov 27, 2012
4
0
Denmark
Jeg damper på en masse :)
Samlingen består af en 18350 lavatube, en "the don", vamo, og har også lige bestilt en evic jeg venter på, så der er mere end nok at nørkle med. Nok lidt for meget :) Men jeg tænker at jeg nok sælger the don på et tidspunkt, kan bare ikke få mig selv til det, den er lækker! Men jeg er blevet rigtig glad for vv og nu vw. Ellers drypper jeg mest i min phoenix, det giver klart den bedste smag og dampproduktion. Til de lange ture har jeg en vivi nova men jeg kan ikke rigtig blive glad for den, så jeg undersøger om jeg kan finde en tank der kan tåle at blive transporteret. Havde håbet at aga-t kunne være den, men jeg synes den er meeeget stor, og jeg stoler ikke helt på at den ikke lækker. Desuden er smagen og mængden af damp den producerer med min opsætning meget mangelfuld. Men jeg satser da på at det bliver bedre med tiden.

kennethp

New Member
Nov 27, 2012
4
0
Denmark
I would have thought Denmark would have banned ecigs.

Why is that?
It's "illegal" to buy nicotine juice as it's declared as a medical supply. But as long as you buy from another Eu country it's all good. We got a couple of nice vendors to, but they are only selling the cigs and everything else but not the juice.
Vaping around the world :evil:

Celcius666

Senior Member
ECF Veteran
Verified Member
Nov 22, 2012
266
116
Denmark
Yea we are a lot of steamers (vapers):D
here I denmark, it's just sad about the juice though, but I think thats someday we can by it here to,anyway my fingers are crossed for it:)
And every thing is just so expensive here, so we are mostly shopping in the rest of EU because the tax is lower there then in Denmark.
Happy vape'ing everybody:):)

Mvh TC

Status
Not open for further replies.

Users who are viewing this thread