• This forum has been archived

    If you'd like to post a thread, post it here instead!

    View Forum

Advies nodig over aankoop starters-set.

Status
Not open for further replies.

tenacious

Full Member
Dec 11, 2013
15
1
Amsterdam
Beste leden,

Ik zit een beetje met een dilemma, ik twijfel nogal over welke starter set ik zal nemen. Na een half jaar totaal niet meer gerookt te hebben (dampen) mis ik het toch wel een beetje en ben van plan om weer een nieuwe starters set te kopen. Gelukkig heb ik zelf al wat ervaring met e-sigaretten maar het lukt me niet om een keus te maken. Ik hoop dat iemand met veel ervaring mijn kan uitleggen welke van de 3 producten de meest verstandige keus is. Mijn oog is gevallen op de:

- De nieuwe Joye tech ego CC met 650mah aangezien ik de 1000 wel erg groot vind. Is een variabele ego twist batterij een verstandige keus i.p.v. de standaard batterij? Een beperking is wel dat er maar 1 batterij word geleverd. Daarin tegen lijkt mij het tank systeem fijn werken.

- De innokin Itaste vv met 2 800 mah batterijen, leuk pakket. Beetje dezelfde prijs categorie als de ego cc. Ook variabel met ohms en wattage ik weet niet of je hieruit nou echt meer damp en smaak haalt, iemand hier inzicht op? Aangezien ik niet elke keer te veel wil instellen ik wil gewoon dampen. Maar verbetering is altijd welkom (=

- Single ego CE5+ grote batterij capaciteit 1100mAh alleen geen twist. Gewoon omdat de prijs zo goedkoop is om weer te beginnen, maar is het wel een verstandige investering of beter gelijk goed? (20,- euro)

Graag advies!
 

dutch onsea

Super Member
ECF Veteran
Verified Member
Mar 14, 2013
314
196
gent/Belgium
Ik heb de innokin en de Ego`s(twist en gewoon) en de Egotwists zijn veruit de beste. Ik ben bezig met silica atomisers en grotere mods maar voor onderweg gebruik ik nog steeds die Ego`s. Voor beginners denk ik dat zo`n ego met bv. een mini-vivinova of protank perfect is. En ja die variabele volt-optie maakt echt heel veel uit.
veel plezier
 
Status
Not open for further replies.

Users who are viewing this thread