The costs of running this huge site are paid for by ads. Please consider registering and becoming a Supporting Member for an ad-free experience. Thanks, ECF team.

Brandon/Tampa Area Meetup?

Discussion in 'Florida Vapors Club' started by MissVapor, Aug 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
Image has been removed.
URL has been removed.
Email address has been removed.
Media has been removed.
  1. SudokuGal

    SudokuGal Ultra Member ECF Veteran

    Jul 15, 2009
    USA-Florida

    MissVapor...I'm with MK...I can't believe you aren't around 25...you have 3 kids??????????? And, I can't believe you don't think you're skinny<shaking my head>.
     
  2. FL-Eagle

    FL-Eagle Senior Member ECF Veteran

    Aug 10, 2009
    Holiday, FL
    Just going by the picture i saw posted from the meet.

    Yes, you do only look 25.

    Yes, you do look slim.

    Oh and if I may say so..a nice smile too
     
  3. SudokuGal

    SudokuGal Ultra Member ECF Veteran

    Jul 15, 2009
    USA-Florida
    Yes, she is. I can't believe that mss5366 forgot to post this...afterall, she called her cell phone from her hubby's phone to leave a reminder message...btw, she started off her message to HERSELF with "hello Gorgeous"...the girl is a riot.

    Anyway, a young man tried to pick up our MaryKay. He was sitting at the only table our group hadn't claimed and kept motioning MK over. MK, thinking that he was probably wondering what we were doing since we had these funny looking items, went over.

    Young man to MK: "You look like a fun lady...can I have your phone number?"
     
  4. MissVapor

    MissVapor Super Member ECF Veteran

    Apr 25, 2009
    Vapin Hot Florida

    OMG! that is awesome! I don't think anyone has ever asked for my number at a bar..lol
     
  5. MissVapor

    MissVapor Super Member ECF Veteran

    Apr 25, 2009
    Vapin Hot Florida
    aww thanks:oops:
     
  6. MissVapor

    MissVapor Super Member ECF Veteran

    Apr 25, 2009
    Vapin Hot Florida
    I will be 33 in a couple of months..but I don't feel that old at all..it seems like I just graduated HS yesterday..I don't wanna grow up, Im a toys r us kid!:p
     
  7. FL-Eagle

    FL-Eagle Senior Member ECF Veteran

    Aug 10, 2009
    Holiday, FL
    You already have the key....stay young at heart :thumbs: and you will never grow old
     
  8. Bubo

    Bubo Super Member ECF Veteran

    32 almost 33!? Oh blessed bovine poop.

    I would have gone with EARLY 20s - and yes, you where turning heads! (What? You didn't notice the real smokers checking you out?) :)
     
  9. JennFL5366

    JennFL5366 Super Member ECF Veteran

    Mar 26, 2009
    Pinellas Park

    nah i didn't forget..lol i wanted to make the suspense more...lol...she didn't get hit on once...the fun lady got hit on twice!! riiight MK?? lol

    miss vapor it was super nice meeting u im so glad you got to come to the meet up. weren't sure if u were gonna make it. and im seriously thinking of getting abit of the ecopure for home. im starting to feel better myself i think my iron was low..made a niice roast last night for dinner with garlic asparagus and smashed cauliflower (just like taters) really good...mmmm..


    sudo u are a trip! had so much fun with you..your cat is a trip and will have to definitly win over zoe.

    MK sorry the ladies at the rolling pin didn't even ask us to tellthem what we were doing they were too busy getting matt to eat the samples they have to throw away...haha i can only imagine what they were really thinking...i mean we just swarmed them wheres the lorannes..lol
     
  10. greyeyes

    greyeyes Senior Member ECF Veteran

    May 31, 2009
    Florida
    Glad to see you made it home safe and sound MK! :) It was a really great time! I think y'all are forgetting one other little tidbit of info from that evening.....seems to me that besides MK getting hit on, sudo got a free dessert from our young waiter/server! :D

    I won't go into full details as to how turned around I got when we left and I saw the crosstown express closed flashing lights, since that's the way we got there! Suffice to say I drove us home the scenic route south on I-75 and then back north across the Skyway! :lol:
     
  11. SudokuGal

    SudokuGal Ultra Member ECF Veteran

    Jul 15, 2009
    USA-Florida
  12. SudokuGal

    SudokuGal Ultra Member ECF Veteran

    Jul 15, 2009
    USA-Florida
    :)Yes, I did get free ice cream...I think the poor boy could see how hot (dripping sweat hot, not dayum sexy hot) I was and felt pity for me.

    Oh greyeyes, you did take the scenic route!!!

    Guess I should have posted return directions...even though SmartArse would have kidded me for doing so.
     
  13. Bubo

    Bubo Super Member ECF Veteran

    Yep.... But now I can make fun of your double post... :)
     
  14. FL-Eagle

    FL-Eagle Senior Member ECF Veteran

    Aug 10, 2009
    Holiday, FL
    I was going to tease her about that to but then in reading the "supposed" double post I saw that it is actually an edited post...LOL
     
  15. Bubo

    Bubo Super Member ECF Veteran

    Naaa - the addition of ONE word constitutes a double post - especially because she reposted it! :lol:
     
  16. SudokuGal

    SudokuGal Ultra Member ECF Veteran

    Jul 15, 2009
    USA-Florida
    SmartArse, I fixed it...glad you had your fun this morning:)
     
  17. Bubo

    Bubo Super Member ECF Veteran

    :) Working on it... Now I have all afternoon to come up with something.....
     
  18. Mary Kay

    Mary Kay ECF Guru ECF Veteran

    Apr 3, 2009
    West Tampa Fl.
    Gee thanks guys..I thought you decided to be nice and NOT mention my suposed suitors! I notice you didn't mention I told him I was a Fun Grandma and my hubby didn't allow me to date! Also that I didn't go over to his table when he crooked his finger at me..only after Sudo asked him who he was waving to! Gee..you kind of left out the details there..:p
    Bubo..next meet..please give the directions..mention the nearest Wal-mart..those I can find!
    Did anyone mention what a goof Bubo was? He really made me laugh!:)
     
  19. FL-Eagle

    FL-Eagle Senior Member ECF Veteran

    Aug 10, 2009
    Holiday, FL
    He seems to be continuing the trend here :lol:
     
  20. SudokuGal

    SudokuGal Ultra Member ECF Veteran

    Jul 15, 2009
    USA-Florida
    I did say something to the effect that I'd let you tell him what you said.:) MK, you should also tell them what you said when you came back to the table.

    MK has added a detail to this story that never happened -- I never said a WORD to that man...honest!

    Oh yes, Bubo is a riot and a goof...glad he joined us as the rest of us are so serious:rolleyes:
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice