Greetings from the newcomer.

Status
Not open for further replies.

Rat2chat2

ECF Guru
ECF Veteran
Verified Member
Apr 16, 2013
11,842
53,813
North Carolina
crigon_04.gif
to ECF Markunpolka. So glad that you are here. Let me help. Here is what you said. . .

Hi. I am a new member. I am from Finland and old enough to be here. Have a nice spring to all of you from here in the cold north.
The spelling and grammar of the posts may be a little strange as they are the output of Google Translate. I hope you let me do this.

Enjoy and make yourself at home.

Markunpoika

Full Member
Apr 28, 2022
5
4
Kiitos Bliss kommentistasi, mukava kuulla äänesi. Kyllä, Suomi on vaikea maa vape-tuotteiden tilaamisessa. Nikotiinipohjaisia tuotteita on saatavilla vain kaupoista, joita ei ole juurikaan olemassa. Vapina julkisilla paikoilla on kyllä, mutta en oikein tiedä, miten se todella on. Olen itse erakko ja asun niin sanotusti metsässä. Olen luontoihminen, enkä voi elää ja asua kaupungeissa, en kaupunkialueilla. Palanut entinen valokuvaaja, toimittaja. Luonto merkitsee minulle paljon.
Talvet vietän tyttäreni huvilassa ja kesät 4 kuukautta olen Lapissa kultaa kaivaamassa. Tämä on minun elämäni. Asun yksin, ja se on hyvä. Mutta täällä meille kerrottiin hieman heidän omaa tarinaansa tai heidän elämäänsä. Kaikkea hyvää ja hauskaa teille kaikille.

Attachments

• IMG_20220412_113052.jpg
    IMG_20220412_113052.jpg
    81.1 KB · Views: 14

Daniel Forsyth

Vaping Master
Supporting Member
ECF Veteran
  • Mar 26, 2019
    9,396
    56,821
    45
    Victoria, Australia
    Kiitos Bliss kommentistasi, mukava kuulla äänesi. Kyllä, Suomi on vaikea maa vape-tuotteiden tilaamisessa. Nikotiinipohjaisia tuotteita on saatavilla vain kaupoista, joita ei ole juurikaan olemassa. Vapina julkisilla paikoilla on kyllä, mutta en oikein tiedä, miten se todella on. Olen itse erakko ja asun niin sanotusti metsässä. Olen luontoihminen, enkä voi elää ja asua kaupungeissa, en kaupunkialueilla. Palanut entinen valokuvaaja, toimittaja. Luonto merkitsee minulle paljon.
    Talvet vietän tyttäreni huvilassa ja kesät 4 kuukautta olen Lapissa kultaa kaivaamassa. Tämä on minun elämäni. Asun yksin, ja se on hyvä. Mutta täällä meille kerrottiin hieman heidän omaa tarinaansa tai heidän elämäänsä. Kaikkea hyvää ja hauskaa teille kaikille.

Post in English please mate. I can't read your post:)

• Agree
    Reactions: FranC
    Status
    Not open for further replies.

Users who are viewing this thread