The costs of running this huge site are paid for by ads. Please consider registering and becoming a Supporting Member for an ad-free experience. Thanks, ECF team.

Nederlandse Vape meets??

Discussion in 'Nederlands' started by Vappa, Oct 5, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
Image has been removed.
URL has been removed.
Email address has been removed.
Media has been removed.
  1. Vappa

Vappa Super Member ECF Veteran

Aug 30, 2012
    Netherlands
    Worden er in Nederland wel eens vape meets gehouden, waar vapers bij elkaar komen om gezellig te dampen, praten en ervaringen uit te wisselen?
    In Krefeld (Duitsland) wordt iedere maand zo'n meeting gehouden en ik ben van plan er een keertje heen te gaan (voor mij nog te doen vanuit NL).

2. Paul66

Paul66 Super Member Verified Member ECF Veteran

Jul 12, 2012
    Netherlands
    Het nederlandse forum Elektrisch Roken.com - Forumindex houdt wel jaarlijks een meeting dacht ik.
    Verder heb ik weleens een mini vape meeting gehad met Emonty.

Wat me wel duidelijk is geworden dat ze in Nederland, buiten een paar uitzonderingen, nog lang niet zo ver zijn als in Amerika.

3. Vappa

Vappa Super Member ECF Veteran

Aug 30, 2012
    Netherlands
    Ik merk inderdaad dat men in bijvoorbeeld Duitsland veel verder is met dampen dan hier in Nederland. Jammer en ik hoop dat we in de nabije toekomst meer in de goede richting gaan. Aan de andere kant, de meeste reacties die ik hier krijg op mijn EGO wanneer ik hem gebruik, zijn vreemde blikken. Af en toe durft iemand mij te vragen wat het is en zo. Maar meestal kijkt men alsof dit een nieuwe manier is om dr.gs te nemen. "Is dat een waterpijp?" is zowat de meest gestelde vraag. Dus het zal nog een paar jaar duren voordat het zo ingeburgerd is als in de US of Duitsland.

Ik heb het Nederlandse forum wel een paar keer bekeken. Maar ik vond eerlijk gezegd nooit de informatie waar ik naar op zoek was. Verder vond ik dat er vooral gezellige chit-chat plaatsvond, maar niet veel interessante topics. Dit ECF forum is een waardevolle bron van informatie voor mij.

Ik heb niet gezocht op vape meets in het Nederlandse forum. Ik zal daar eens kijken of en wanneer er een meet plaatsvindt.

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice