New member from Paris

Status
Not open for further replies.

roro85

Full Member
Sep 20, 2015
20
10
40
Paris
Hi,

I just join ECF. I was looking for informations since some mod are sold in France so we can't find any information on.

I'm vaping for about 2 years now.

I started with eGo Stardust type,then went with Protank from Kanger.

Find myself a Variable Wattage battery, then got more interest into vaping : discover RDA, RBA, Mods...

My actual setting is : smok XCube II with TFV4 and dotmod Petri RDA.

roro85 ;)

Last edited:

Frenchfry1942

Vaping Master
ECF Veteran
Verified Member
Jan 12, 2014
7,459
14,397
Bonjour de l'Arizona. Quant à ce qui Mod pour obtenir, cela dépend de vos désirs. Beaucoup ont beaucoup de puissance pour souffler les nuages, mais cela ne nous aide pas pour la saveur. La saveur est mieux avec une résistance supérieure à un ohm et la circulation d'air.

Il ya Mods avec des commandes électroniques. Les puces informatiques Evolve DNA et Yihi sont les meilleurs. Je utilise un DNA40, mais je vraiment seulement vaporisateur à environ 15 watts.

Il n'y a pas beaucoup de terrain d'entente entre la saveur et les nuages. Les gens font un ou l'autre. Mon meilleur goût est une Rose V2. Je ne suis pas comme les nuages.

Je te souhaite le meilleur.

Frites

Gahh

Super Member
ECF Veteran
Verified Member
May 24, 2013
678
947
Bay Shore LI NY
Bonjour de l'Arizona. Quant à ce qui Mod pour obtenir, cela dépend de vos désirs. Beaucoup ont beaucoup de puissance pour souffler les nuages, mais cela ne nous aide pas pour la saveur. La saveur est mieux avec une résistance supérieure à un ohm et la circulation d'air.

Il ya Mods avec des commandes électroniques. Les puces informatiques Evolve DNA et Yihi sont les meilleurs. Je utilise un DNA40, mais je vraiment seulement vaporisateur à environ 15 watts.

Il n'y a pas beaucoup de terrain d'entente entre la saveur et les nuages. Les gens font un ou l'autre. Mon meilleur goût est une Rose V2. Je ne suis pas comme les nuages.

Je te souhaite le meilleur.

Frites

I was wondering if you really know how to read and right French or did you use a type set that translate.

And, Nice bike. Not a big enough picture to know for certain but I'll go with a soft tail,,,the studded sides around the seat and soft saddlebags are usually a Heritage.

Frenchfry1942

Vaping Master
ECF Veteran
Verified Member
Jan 12, 2014
7,459
14,397
It is a good bike. I am an enthusiast. No, it is a 2009 Vulcan 2050cc. Arizona roads are normally 65-75 and it settles into its rhythm at about 75. Other than tires, all I have ever done was change the oil each spring. When I originally bought it, the break-in check was $147 with tax. The Harley break-in service cost $449 here.

My only real requirement was a larger cruiser.

Harley has a name, but...Top 216 Complaints and Reviews about Harley Davidson

I just get the best for my needs and money.

roro85

Full Member
Sep 20, 2015
20
10
40
Paris
My actual setup :)

Attachments

• image.jpeg
    image.jpeg
    417.1 KB · Views: 13