• This forum has been archived

    If you'd like to post a thread, post it here instead!

    View Forum

Nieuw speelgoed: eVic

Status
Not open for further replies.

Vappa

Super Member
ECF Veteran
Aug 30, 2012
443
201
Netherlands
Vrijdagavond heb ik de nieuwe PV, de EGO eVic besteld in Duitsland. Vanmorgen een mail gekregen dat hij verstuurd wordt. Met een beetje geluk komt hij woensdag aan.

Ik was eigenlijk op zoek naar een Vamo, zie deze post, maar die kon ik nergens vinden. Overal uitverkocht.
Toen kwam ik op ECF een thread tegen waarin de eVic werd aangekondigd. Meteen op onderzoek gegaan en uiteindelijk ook maar direct besteld.

Eigenlijk wilde ik helemaal geen nieuwe hardware meer aanschaffen. Dat had ik besloten na lang nagedacht te hebben over een Provari. Maar zo'n Vamo voor dat geld, daar kan je geen buil aan vallen. En die eVic, die leek een goed alternatief voor de Vamo toen ik die nergens kon vinden.

Het kan snel gaan. Zo heb je een paar Twists en ben je tevreden. En even later heb je er twee PV's bij (en wil je waarschijnlijk nog meer... de tijd zal het uitwijzen) :).
 
Last edited:

Vappa

Super Member
ECF Veteran
Aug 30, 2012
443
201
Netherlands
Ik ben geïnteresseerd in beide, zowel de Vamo als de eVic. De Vamo heeft vooralsnog mijn voorkeur, omdat die gemakkelijker is in te stellen. Zodra de software van de eVic is verbeterd wil ik die ook wel. Trouwens, ken je VapourTrails al?

Haze Hour 13-12 - The eVic has landed - YouTube

Nu wel :). Heel even gekeken, maar kan om de een of andere reden mijn ogen niet openhouden bij het trage spreken van de mannen. Zal later nog een poging wagen.

Ik heb ze nu beiden en, hoewel ik de Vamo prefereer boven de eVic, gebruik ik de eVic toch meer op dit moment. Dat heeft voornamelijk te maken met de afmetingen. De eVic ligt beter in de hand dan de Vamo. Dus voor het gewone 'damp'-werk heb ik de eVic liever in de hand.
Op het moment dat ik wil spelen met juices en snel het Wattage wil instellen, gebruik ik echter de Vamo.

Ik denk dat ze uiteindelijk beiden een plekje in mijn dampgebeuren zullen krijgen. Waarschijnlijk gaat de eVic mee naar het werk en gebruik ik de Vamo voor thuis.
 
Status
Not open for further replies.

Users who are viewing this thread