The costs of running this huge site are paid for by ads. Please consider registering and becoming a Supporting Member for an ad-free experience. Thanks, ECF team.

Nieuw speelgoed II: Vamo

Discussion in 'Nederlands' started by Vappa, Dec 2, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
Image has been removed.
URL has been removed.
Email address has been removed.
Media has been removed.
  1. Vappa

Vappa Super Member ECF Veteran

Aug 30, 2012
    Netherlands
    Zaterdagavond de Vamo besteld. Na lang zoeken kwam ik een site tegen (Home | dampertje) die hem gewoon op voorraad heeft liggen. En ik maar zoeken op Duitse en Engelse sites, waar 'tie overal uitverkocht is.
    De verkoper mailde mij dat hij hem vandaag wel langs wil brengen, hij woont toch in de buurt :) YES!!

2. Paul66

Paul66 Super Member Verified Member ECF Veteran

Jul 12, 2012
    Netherlands
    Proficat met je nieuwe aanwinst Vappa!
    Martijn van dampertje.nl is net een nieuwe webshop begonnen met de nadruk op DIY spullen.
    Zeker een website om in de gaten te houden!

3. Vappa

Aug 30, 2012
    Netherlands
    Hij heeft hem net zelf persoonlijk afgegeven :)

Da's pas super service!!!!!

2012-12-02 14.11.17.jpg

4. Paul66

Jul 12, 2012
    Netherlands
    Ja Martijn is echt super.
    Kreeg zo maar een DID kloon van hem om te testen.

Helaas ben ik nog herstellende van een dikke darm operatie, maar als ik wat beter ben ga ik die DID zeker eens goed aan de tand voelen!

5. Monoxxide

Monoxxide Super Member Verified Member ECF Veteran

Apr 10, 2012
    Belgium
    Ziet er goed uit, veel plezier ermee!

6. Paul66

Jul 12, 2012
    Netherlands
    Hey mono, heb je nog een iHy kunnen scoren?

7. Vappa

Aug 30, 2012
    Netherlands
    Thanks everybody!

Ik zit nu nog op mijn lader en batterijen te wachten. Die had ik al eerder in Duitsland besteld en verwacht ik later deze week. Martijn had me een batterijtje meegeleverd, maar die is nu leeg. Dus voor nu staat de Vamo alleen maar op de kast te pronken :)

8. Monoxxide

Monoxxide Super Member Verified Member ECF Veteran

Apr 10, 2012
    Belgium
    Oh lekker kut, staat i daar te wachten op volla batts.

@Paul
    Nee nog niet ik ga "proberen" voor een 12-21-'12 versie, is mijn verjaardags datum :)

9. Vappa

Aug 30, 2012
    Netherlands
    Ladertje is binnen, batterijen nog niet. Gelukkig kan ik die van Martijn nu weer opladen :)

Nu nog een 510-EGO adaptertje die werkt en dan kan ik mijn Kangers ook gebruiken. Ha ha, de benodigde spulletjes lijken wel binnen te druppelen...

10. Briggitte

Briggitte Moved On

Dec 10, 2012
    Netherlands
    Hoi Paul, hoi Vappa/Zappa & hoi Monoxx :laugh:
    *zwaait ff naar de 'ouwe' bekenden :laugh:

Heerlijk apparaatje ja, die Vamo :2cool:

11. Vappa

Aug 30, 2012
    Netherlands
    Ik kan geen zwaaiertje vinden. Mag dit ook :banana:? Of dit :headbang:? Of deze :toast:?

Mijn eVicje is even out-of-order, dus nu damp ik met de Vamo. Heb inmiddels ook alle overige spulletjes binnen :).

12. rataplan
    This message by rataplan has been removed from public view. Deleted by a moderator, Apr 5, 2013, Reason: unregistered supplier.
    Feb 10, 2013
  13. Vappa

Aug 30, 2012
    Netherlands
    Hij bevalt zó goed dat ik inmiddels een tweede heb.

Met mijn 4 Panasonic batts damp ik gerust een hele week. Bovendien inmiddels ook 5 18350 battjes, 3 losse en 2 om te stacken.
    Ik merk dat stacken nog net effe meer power levert. Zo kan ik mijn triple coil carto's nu ook lekker dampen. Die 3 losse gebruik ik in mijn tweede (kleine) Vamo, zodat ik een wat meer handzaam formaat mee kan nemen.

Ik wacht nu nog op de SS versie van de Vamo, dan neem ik er nog een derde bij.

14. Dampertje

Dampertje Full Member

Dec 18, 2012
    Nederlands
    Ik zag dat je een 2e hebt, echt beter. Hij blijft ook gewoon echt lekker vind ik.

Hij doet wat hij moet doen. Niets minder.

15. rataplan
    This message by rataplan has been removed from public view. Deleted by a moderator, Apr 5, 2013, Reason: unregistered supplier.
    Feb 13, 2013
  16. jtpjc

jtpjc Ultra Member ECF Veteran

Jun 8, 2010
    Netherlands
    Zeker een stevige jongen. Maar als ik ga wandelen neem ik hem altijd gewoon mee hoor, ik ben niet van de stealth.

17. mrmorephun

mrmorephun Full Member

Apr 4, 2013
    Belgium
    Gebruik em nu ook reeds een 4 tal maandjes en voor zijn prijs is ie echt wel steengoed !!!!

18. rataplan
    Apr 5, 2013
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice