The costs of running this huge site are paid for by ads. Please consider registering and becoming a Supporting Member for an ad-free experience. Thanks, ECF team.

Wil graag overstappen, maar zie door de bomen het bos niet meer.....

Discussion in 'Nederlands' started by Isa, Mar 21, 2011.

Tags:
Thread Status:
Not open for further replies.
Image has been removed.
URL has been removed.
Email address has been removed.
Media has been removed.
  1. Isa

Isa Full Member

Mar 21, 2011
    Netherlands
    Hallo allemaal,

Na praktisch een hele dag op deze site te hebben gezeten en zoveel mogelijk info te verzamelen, heb ik besloten om toch maar een beroep te doen op medelanders die al zijn overgestapt op "vaping". Ik heb zoveel verhalen gelezen, zoveel modellen gezien dat ik het even niet meer weet en hoop dat jullie mij misschien kunnen adviseren.

Nadat ik een paar jaar was gestopt ben ik helaas weer een jaar geleden weer begonnen en zit nu op een pakje per dag light sigaretten (0,6 mg nicotine).

Raden jullie af om in Amerika te bestellen, maw is het handiger om in Europa je supplies aan te schaffen? Is er verschil daartussen?
    Ik heb nergens op een nederlandse site al die smaakjes kunnen vinden die ze in Amerika aanbieden.

Ik heb nergens een review kunnen vinden over de SmokeStick Hendu elite, heeft iemand daar ervaring mee? Nadeel vind ik dat ze maar twee smaken hebben...

Heeft iemand ervaring met Premium en LUX esigaretten?

Waarom wordt over het algemeen afgeraden om een esigaret aan te schaffen die qua maat het dichtst in de buurt komt van een gewone sigaret? De Ego-T wordt vaak aangeraden of de RIVA voor beginners, maar die dingen zijn zo groot als een sigaar!

Alvast hartelijk bedankt voor jullie respons en advies!

Veel groetjes,
    Isa

2. Isa

Isa Full Member

Mar 21, 2011
    Netherlands
    Oh ja, ook vroeg ik me af of het beter is om een met een mondstuk te bestellen ivm "dripping"?
    Kun je die ook los krijgen?

nogmaals bedankt en groetjes,
    Isa

3. emonty

emonty Flavor Junky Verified Member ECF Veteran

Oct 15, 2009
    the Netherlands
    Isa,

Vertel wat je wilt gebruiken en dan probeer ik je wat tips te geven

4. Isa

Isa Full Member

Mar 21, 2011
    Netherlands
    Hi Emonty,

Bedankt voor je antwoord. Ja zoals ik boven al had beschreven, ik wil overstappen naar vaping, het liefst bouw ik af met de nicotine, dus uiteindelijk naar 0, met een smaakje en een e sigaret voor het "gevoel" en genot.

Ik zie voordelen in een kleine variant zoals de Hendu Elite, maar dan zie ik weer dat er een beperkt aantal smaken zijn, kans is op lekken. De ego-t wordt door velen aangeraden, waarom?

Ik heb daarom geen idee. Je kunt ze vanuit Amerika bestellen zag ik, doe jij dat ook?

Ik hoop dat je hier iets mee kan, anders geef ik uiteraard meer uitleg.

Alvast bedankt voor je advies,

vriendelijke groet,
    Isa

5. emonty

Oct 15, 2009
    the Netherlands
    Isa,

Kijk eens bij ebnferro.com in Nederland, goedkoop en snel. Hij heeft van allles en de enige manier om te weten wat je wilt is om te proberen. Ego-T is prima

6. Isa

Isa Full Member

Mar 21, 2011
    Netherlands
    Hi Emonty,

bedankt voor je tip. Het wordt waarschijnlijk een eGo-T ovale voor thuis en een SmokeStik Hendu Elite voor onderweg.
    Ben nu helemaal gaar na zoveel dagen info te hebben verzameld over alle verschillende merken, ga deze week beslissen en ik laat je mijn ervaringen nog weten.

Veel groetjes,
    Isa

7. emonty

Oct 15, 2009
    the Netherlands
    die smokestik is "troep" en veel te duur voor wat je krijgt, hou je geld in je zak en begin bij de ego-t!!
    Ik maak zelf sapjes, stuur maar een PM ;-)

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice