• This forum has been archived

    If you'd like to post a thread, post it here instead!

    View Forum

YES!.. Eindelijk een Nederlandse sectie op het ECF!

Status
Not open for further replies.

Karlo

Member<br>Dutch Forum Moderator
Hallo Allemaal,

het is fijn op te zien dat er eindelijk een Nederlandse sectie is op het ECF. Hoewel de drempel om hier te komen voor Nederlandse begrippen redelijk hoog is, valt die wel te nemen, (met een beetje geduld)

LET OP: je moet je eerst registeren (=logisch)
Daarna moet je ZES berichten hebben gepost voordat je toegang hebt tot het plaatsen van berichten. Dan kun je daarna ook gebruik maken van het PB systeem.

Gebruik om berichten te plaatsen mijn start TOPIC, zodat ik je kan voorzien van anwoord, waarop je dan weer .... antwoorden, zodat je op vlotte manier je eerste quota haalt, en het niet gezien wordt als SPAM.

Hopelijk komen er zo veel forumleden van de vier Nederlandse fora op deze sectie van het ECF!..

Karlo

Zie dus topic : http://www.e-cigarette-forum.com/forum/new-members-forum/104382-hello-netherlands.html

Veel plezier hier!
 

cHoc

Full Member
Jan 11, 2010
16
0
Zwolle
Dank voor je aanbod! je aanbod zal ik met 2 handen aannemen het lezen van engels wil wel redelijk maar het schrijven ervan is een ander verhaal.
Als zo de nieuwe AVS ook bij mij is gearriveerd en ik snap het niet dan hoor je zeker van mij, want bepaalde termen zijn me nog niet helemaal duidelijk, maar eerst afwachten of ik met mijn 2 linkerhanden mij redden kan met de AVS.
 

emonty

Flavor Junky
ECF Veteran
Verified Member
Oct 15, 2009
7,612
8,850
the Netherlands
Dank voor je aanbod! je aanbod zal ik met 2 handen aannemen het lezen van engels wil wel redelijk maar het schrijven ervan is een ander verhaal.
Als zo de nieuwe AVS ook bij mij is gearriveerd en ik snap het niet dan hoor je zeker van mij, want bepaalde termen zijn me nog niet helemaal duidelijk, maar eerst afwachten of ik met mijn 2 linkerhanden mij redden kan met de AVS.


Prima! Ik hoor het wel
 

Karlo

Member<br>Dutch Forum Moderator
Hallo allemaal!
Wat leuk dat er nu een Nederlandse sectie is.
Ik woon in Amerika, maar blijf Nederlandse.
Als iemand help nodig heeft met vertalen, roep dan maar even...

En natuurlijk Hup Hup Oranje!!

Het zou zomaar kunnen dat er van je aanbod gebruik gemaakt gaat worden, Emberl. Heb in elk geval al ruzie met de censuur binnen het tekstvak voor wat betreft het werkwoord kunnen. De derde persoons (jij/je) heeft achter het woord kun een t staan, maar dat woord woord weggecensureerd hahaha...

heeft te maken met een verbasterd schuttingwoord geloof ik :blink:
 

Karlo

Member<br>Dutch Forum Moderator
Karlo, op een van de nederlandse forums ben ik "noor".
Ik post niet zoveel, maar lees daar wel vaak.

Ik snap niet precies over welk woord je het hebt......
Komt allemaal wel goed.

oh vast wel.. gewoon "jij kan" gebruiken i.p.v. "jij kun t" hahaha..
Maar ik vrees dat er wel meer woordjes zijn die niet helemaal overeen gaan komen met de automatische corrector :blink:

Karlo

English readers: It's not what it seems to be...
 

Karlo

Member<br>Dutch Forum Moderator
Ah.......LOL.....

In het verleden zijn hier heel veel problemen geweest met leden die de ban hebben gekregen, het is een lang verhaal, afijn die hebben hun eigen website opgezet....na heel veel problemen zijn ze heel streng hier geworden.

ja, daar kan ik inkomen. Amerika is voor ons natuurlijk heel puriteins, en andersom is Nederland voor Amerika weer heel - misschien te - open..
Naja, het is geen echt issue, maar ik liep er toevallig tegenaan.. (tegen de Nederlandse variant dan.. :facepalm:)
 

emberl

Super Member
ECF Veteran
Verified Member
Jun 22, 2009
637
209
florida
ja, daar kan ik inkomen. Amerika is voor ons natuurlijk heel puriteins, en andersom is Nederland voor Amerika weer heel - misschien te - open..
Naja, het is geen echt issue, maar ik liep er toevallig tegenaan.. (tegen de Nederlandse variant dan.. :facepalm:)



Ja, je hebt heel zeker gelijk.

Ik zal je een pm sturen aan de andere kant........
 
Status
Not open for further replies.

Users who are viewing this thread