• This forum has been archived

    If you'd like to post a thread, post it here instead!

    View Forum

@37 smaakjes besteld als test, 10ml dus

Status
Not open for further replies.
Nou, zojuist m'n 1e bestelling geplaatst bij ebnferro, 7 smaakjes van @37 te weten:

2x 5pc empty cartomizers for KR808D-1 BLACK

@37 E-vloeistof Classic Virginia - Classic Virginia 11mg/ml MEDIUM 10ml 80% PG 20% VG

@37 E-vloeistof cappuccino - cappuccino 11mg/ml MEDIUM 10ml 80% PG 20% VG

@37 E-vloeistof Deserthip - Deserthip 11mg/ml MEDIUM 10ml 80% PG 20% VG

@37 E-vloeistof Hazelnoot - Hazelnut 11mg/ml MEDIUM 10ml 80% PG 20% VG

@37 E-vloeistof Koffie - Coffee 11mg/ml MEDIUM 10ml 80% PG 20% VG

@37 E-vloeistof Toffee 11mg/ml MEDIUM 10ml 80% PG 20% VG

@37 E-vloeistof Pina Colada - Pina Colada 11mg/ml MEDIUM 10ml 80% PG 20% VG

Uiteraard zal mijn review volgen zodra ik met deze smaakjes getest heb ;)
 
Vandaag via EBNferro.com kennis gemaakt de 11mg's van @37 met o.a de cappucino waar ik dus zo naar uit keek...

Snelle levering (vrijdagavond laat besteld en op de 2e werkdag erna in huis) in een stevige kartonnen envelop

  • Cappucino, 11mg, € 2,50 voor 10ml ---> Keek hier erg naar uit maar naar mijn mening te flauwtjes, wel te doen maar ik kon er geen cappucino smaak in herkennen
  • Coffee, 11mg, € 2,50 voor 10ml ---> Valt me erg tegen, m.i totaal geen match met koffiesmaak
  • Pina Colada, 11mg, € 2,50 voor 10ml ---> Lichte Kokos ondertoon, wel aardig
  • DesertHip, 11mg, € 2,50 voor 10ml --->Goed te doen, neutrale smaak met zeer miniem zoet vleugje, beste gier van deze 7,
  • Classic Virginia, 11mg, € 2,50 voor 10ml ---> Doet mij het meest aan een sigaret/shag smaak denken al zou ik niet weten welke, goed te doen
  • Hazelnoot, 11mg, € 2,50 voor 10ml ---> Kan er (tot op heden) geen hazelnoot in proeven maar is niet onaardig, zal echter geen dagelijkse "stand-alone" favo worden, misschien ergens mee te mixen ?
  • Toffee, 11mg, € 2,13 voor 10ml (aanbieding?) ---> Absoluut 100% Toffee smaak ! Aangezien ik niet echt van caramel kan afblijven dus een goede keuze om, ipv de echte caramel brokken nu op deze manier het idee te hebben van "snoepen" zonder dik te worden ??


Van alle 7 heeft de DesertHip dus de beste gier, allen hebben best goede damp maar zoals blijkt in mijn reactie, vallen de meeste van deze 7 mij tegen... ik zal dus op zoek moeten blijven gaan naar andere smaken ;)


Zover mijn eerste indruk van bovengenoemde 7 smaakjes van @37

Groetjes,

Mar
 
Inmiddels mijn mening opgesteld als definitief; ik heb enkele van genoemde smaakjes in de aanbieding ter ruiling bijv.
Na 1 cartomizer gevuld te hebben wist ik vrijwel zeker dat dit ze niet zijn voor mij dus:

11mg Coffee nog ca 8ml
11mg Capucino nog ca 8ml
11mg Pina Colada nog ca 8ml
11mg Hazelnoot nog ca 8ml

Ruiling in overleg via pm ?
 
11mg Coffee nog ca 8ml
11mg Capucino nog ca 8ml
11mg Pina Colada nog ca 8ml
11mg Hazelnoot nog ca 8ml


Bovengenoemden zijn inmiddels via ruiling niet meer in mijn bezit.
Ik had de pina colada in een cartomizer gedaan maar vond t maar flauwtjes, wel aardig, maar niet voldoende om te houden dus.

Wat mij betreft mag dit topic dus dicht

Groetjes,

Mar aka kimopo
 

jtpjc

Ultra Member
ECF Veteran
Jun 8, 2010
1,521
2,291
Netherlands
Nou, laat maar lekker openstaan dit topic hoor, want ik heb ook een aantal sapjes van @37. In verschillende sterktes en hoeveelheden. Ik hou het algemeen en in willekeurige volgorde:

  • RY4: goed, zoals die hoort.
  • Watermelon: hartstikke watermeloen.
  • Pineapple: smaakt wel naar ananas, maar een beetje waterig. Soms moeilijk te onderscheiden van de watermeloen.
  • Salty Licorice: hele rare smaak, smaakt eigenlijk nergens naar. Behalve de nasmaak, die smaakt in de verte naar salmiak.
  • Cherry: smaakt kunstmatig, zoals die harde snoepjes. Nogal zoet.
  • Black & Mild: Black & Mild zijn Amerikaanse smaaksigaartjes. Je zou dus op zijn minst iets van tabak moeten proeven. Niet: smaakt naar een zoetige chemische fruitmix.
  • Toffee Caramel: mijn favorietste favoriet :) Toffee en Caramel zijn prima getroffen en smaken zoals het hoort. Verder zit er iets van roomboter in. Nog het best te vergelijken met Werther's Echte (als je dat zo schrijft).

Ik heb er wel meer, maar daarvan ben ik vergeten hoe ze smaken dus dat zal wel niet veel soeps zijn of ik heb ze nog niet geprobeerd.
 
Status
Not open for further replies.

Users who are viewing this thread