Hallo

Status
Not open for further replies.

PeterKay

Super Member
ECF Veteran
May 1, 2020
743
1,170
Edinburgh, Scotland, UK
Hallo Mann, ich bin auch neu hier unten. Aufgrund Ihrer Erfahrung in internationalen Chatrooms in Online-Spielen würde ich empfehlen, dass Sie beim Posten hier den Google-Übersetzer verwenden, da nur sehr wenige Personen Zeit für die Übersetzung Ihrer Beiträge benötigen, da es sich um ein englischsprachiges Forum handelt. Schön dich kennenzulernen - Peter
 

Daniel Forsyth

Vaping Master
Supporting Member
ECF Veteran
  • Mar 26, 2019
    8,603
    51,275
    44
    Victoria, Australia
    Bin neu hier und mal gespannt was man hier alles findet und Hilfe bekommt von euch allen
    Hallo Mann, ich bin auch neu hier unten. Aufgrund Ihrer Erfahrung in internationalen Chatrooms in Online-Spielen würde ich empfehlen, dass Sie beim Posten hier den Google-Übersetzer verwenden, da nur sehr wenige Personen Zeit für die Übersetzung Ihrer Beiträge benötigen, da es sich um ein englischsprachiges Forum handelt. Schön dich kennenzulernen - Peter

    This is not a German speaking Forum, please type your posts in English so other Members can understand you:)
     
    • Agree
    Reactions: Javichu

    Javichu

    Account closed on request
    ECF Veteran
    Mar 8, 2020
    3,084
    17,828
    48
    Spain
    This is not a German speaking Forum, please type your posts in English so other Members can understand you:)

    3zin2l.jpg


    But in all seriousness,what Daniel said.

    But anyway welcome to ECF :)
     

    PeterKay

    Super Member
    ECF Veteran
    May 1, 2020
    743
    1,170
    Edinburgh, Scotland, UK
    This is not a German speaking Forum, please type your posts in English so other Members can understand you:)

    I don't speak German, I just google translated so the guy understood. Basically I suggested him to use google translate if he wants any people here to interact with him... :eek:
     

    classwife

    Admin
    Admin
    Supporting Member
    ECF Veteran
    Verified Member
    May 9, 2010
    98,485
    160,905
    67
    Wesley Chapel, Florida
    Welcome to ECF @Marcel Benn

    English please - Forum Rules
    Forum Rules
    6. Messages and Accounts
    a. Posts and other public messages (e.g. blogs) must be in English. The International Language Forums are excepted, where posts may be in the appropriate language and script.

    Thank you :)
     
    Status
    Not open for further replies.

    Users who are viewing this thread