For the love of God, please just stop....LOL

Status
Not open for further replies.

AngelsBreath

Ultra Member
ECF Veteran
Mar 15, 2013
1,908
13,335
Alabama, United States
Like Like Like Like Like Like Like Like Like Like Like Like Like Like Like Like Like Like Like Like Like Like Like Like Like
Like Like Like Like Like Like Like Like Like Like Like Like Like Like Like Like Like Like Like Like Like Like Like Like Like

StereoDreamer

Ultra Member
ECF Veteran
Oct 13, 2012
1,341
2,629
60
Columbia MD
People need to remember that there is a LARGE percentage of vapers who ALSO have concealed carry permits, and DO carry at meets, where legal and lawful.

I can neither confirm or deny whether or not I utilize my multiple carry permits while at vape Meets in states that respect my right to keep and bear arms (like PA, VA, WV and NC.) but I am sure that some other folks do.

Something to think about... ;-)

SissySpike

Vaping Master
ECF Veteran
Verified Member
Apr 1, 2012
6,926
12,310
San Diego CA
Its just someone wanting someone else to have a very good product. Some people do take it to extreme though.

People need to remember that there is a LARGE percentage of vapers who ALSO have concealed carry permits, and DO carry at meets, where legal and lawful.

I can neither confirm or deny whether or not I utilize my multiple carry permits while at vape Meets in states that respect my right to keep and bear arms (like PA, VA, WV and NC.) but I am sure that some other folks do.

Something to think about... ;-)

Some might carry weather legal or not! After all the bad guys will not worry about a permit

Last edited:

AngelsBreath

Ultra Member
ECF Veteran
Mar 15, 2013
1,908
13,335
Alabama, United States
Oh you know what, it's all in good fun. I am equally as proud for those who have Provari's as I am for those who have blu's...whatever got you to stop the stinkies then I'm all for it and a HUGE fan of your PV!!! I just found it funny but then again, I find lot's of things funny lol. I would have laughed if the Provari was replaced by Ego's...lol not that that will ever happen but you get the idea ;) Keep having fun with it all, that's the important thing and always always always be able to laugh at yourself, God knows other people are laughing at you (at least that's what my grandma always told me) roflmao!!

Status
Not open for further replies.

Users who are viewing this thread