• This forum has been archived

    If you'd like to post a thread, post it here instead!

    View Forum

Green Smoke

Status
Not open for further replies.
Hi All,

ik heb heelwat onderzoek gedaan en al heelwat geprobeerd van electronische sigaretten.
Wat ik veruit het allerbeste vind zijn Green Smoke electronische sigaretten.
Super qua batterij. Super qua rookhoeveelheid, super qua smaak. En super gemakkelijk in gebruik door het systeem dat slechts uit een batterij + cartridge bestaat. Geen gesukkel met liquids meer voor mij.

Groeten!
Evenflow
 

emonty

Flavor Junky
ECF Veteran
Verified Member
Oct 15, 2009
7,612
8,850
the Netherlands
Blij dat je gevonden hebt wat je tevreden maakt. Er is veel op de markt en green smoke is er 1 van velen. Nadeel vind ik met dit soort systemen is dat de cartridge aleen werkt op de batterij die er bij hoort. Ik hou van onafhankelijkheid.

Hi All,

ik heb heelwat onderzoek gedaan en al heelwat geprobeerd van electronische sigaretten.
Wat ik veruit het allerbeste vind zijn Green Smoke electronische sigaretten.
Super qua batterij. Super qua rookhoeveelheid, super qua smaak. En super gemakkelijk in gebruik door het systeem dat slechts uit een batterij + cartridge bestaat. Geen gesukkel met liquids meer voor mij.

Groeten!
Evenflow
 

emberl

Super Member
ECF Veteran
Verified Member
Jun 22, 2009
637
209
florida
Nou dat is duur!
$ 129.00 voor 2 batterijen, en 10 cartomizers.
En de cartomizers kosten $ 17.00 voor 5 cartomizers.
Belachelijk.

Ik gebruik de eGo, kost ongeveer $ 40.00
Dan koop ik de Boge cartomizers voor ongeveer $ 6.00, 5 in een pakje.

En je kunt de cartomizers steeds weer vullen, wat heel makelijk is, het dopje er van af halen, 10 druppeltjes er in, en dan is het weer goed.
Ik gooi de cartomizers na een weekje weg, en gebruik een nieuwe.

Ik weet niet of je de cartomizers van "green smoke" zelf kan vullen of niet.

Tja, ik denk als je niet meer wil "sukkelen" met e-liquids zal het je veel geld kosten om elke keer een nieuwe cartomizer te gebruiken.
 
precies!!, 1 post geplaatst, lijkt me meer iemand die een advertentie gedachte heeft....

Hi there... Wil je dat ik mijn heel leven hier deel? Ik dacht ik ga gewoon even mijn ervaring hier posten. - zodat anderen er eventueel iets aan kunnen hebben. Verder heb ik niet de bedoeling om een ware elektronische sigaretten revolutie te ontketenen via een forum ofzo....

Maar inderdaad, ik ben nu eenmaal bij green smoke beland en ben er uiterst tevreden over...

groeten!
 
Last edited:

emonty

Flavor Junky
ECF Veteran
Verified Member
Oct 15, 2009
7,612
8,850
the Netherlands
nee hoor dat hoeft niet, maar met 1 post en dan zeggen dat je alles geprobeerd hebt en dat dit het ultieme is komt erg vaag over. Wellicht kun je delen wat er dan zo goed aan is dan kunnen we er wellicht iets van opsteken. Daarbij: er zijn veel opties met het zelfde principe (carto en batterij), denk aan de Bloog MAxx fusion, the Volt, de Halo G6 de Intellicig om er maar een paar te noemen. Heb je die ook al geprobeerd?

Hi there... Wil je dat ik mijn heel leven hier deel? Ik dacht ik ga gewoon even mijn ervaring hier posten. - zodat anderen er eventueel iets aan kunnen hebben. Verder heb ik niet de bedoeling om een ware elektronische sigaretten revolutie te ontketenen via een forum ofzo....

Maar inderdaad, ik ben nu eenmaal bij green smoke beland en ben er uiterst tevreden over...

groeten!
 
Last edited:

solidstar

Full Member
Apr 6, 2012
63
28
Netherlands
Ik kan je zeggen dat je in het begin iets zoek wat het meest op een sigaret lijkt om voldoening te vinden. Nadeel van deze look-a-likes is de levensduur van de batterij. Ze zijn vrij snel leeg vanwege de kleine vorm.
Eenmaal echt overgestapt te zijn op e-sigaretten zul je snel wat gaan zoeken wat goedkoper in gebruik is, wat langer meegaat qua batterij en wat makkelijker is om te hervullen.
Het was voormij ook een belangrijk overstap criterium om iets te zoeken wat op een echte sigaret leek. Nu ben ik overgestapt op grotere batterijen en tanks vanwege het gebruiksgemak.
Ik gebruik nog steeds mijn mini e-sig als ik onderweg af en toe onderweg ben om iets in mijn mond te hebben maar gebruik mijn grotere systeem meer en meer.
 
Status
Not open for further replies.

Users who are viewing this thread