• This forum has been archived

    If you'd like to post a thread, post it here instead!

    View Forum

self-made liquid (DIY)

Status
Not open for further replies.

emonty

Flavor Junky
ECF Veteran
Verified Member
Oct 15, 2009
7,612
8,850
the Netherlands
Graag had ik hier wat gezien over het zelf liquid maken.Wat zijn de benodigheden om te starten ? ook het vermelden van recepten,de bevindingen,enz..
Ik ga er volgende week aan beginnen,heb al enige produkten in mijn bezit doch niet alles.

Kamiel,

wat heb je in je bezit en wat wil je gaan maken. Zorg dat je de beste ingredienten hebt de PG, NIC en de smaken. Er staat heel veel op het ECF bij DIY en er zijn honderden recepten. Allereerst moet je voor jezelf gaan bepalen wat voor smaak: tabak, zoet etc en dan hoveel MG nicotine en voor welke batterij etc. Je vraag is erg generiek en daarom al mijn vragen ;-)
 

kamiel192

Full Member
Mar 17, 2010
20
0
74
belgie-vlaanderen
hi emonty,
bedankt voor uw reactie.In mijn bezit is : pg - vg - enkele smaakjes meestal tabak,geen nicotine,ben sinds een 4 tal maanden overgestapt naar zero (0).Ik damp meestal op 3.7 volt,doch heb er ook een op 5 volt.Het is wel moeilijk om de juiste verhoudingen te vinden om een lekkere smaak te bekomen.Dit was het ongeveer,later meer.
 
Last edited:

kamiel192

Full Member
Mar 17, 2010
20
0
74
belgie-vlaanderen
Heb nu al wat geexperimenteerd met enkele smaakjes en ben redelijk tevreden over de resultaten.
Heb volgende liquid gemaakt:
2 ml VG
1 ml PG
10 druppels "surprice" smaakstof (aangekocht firma in Polen)
5 druppels "zero herbal" uit England
deze zelf samen gestelde liquid geef ik 8/10 smaak en 9/10 gier.
Misschien zijn er hier nog die al iets hebben geproduceerd die te dampen zijn ?
Kamiel
 
Status
Not open for further replies.

Users who are viewing this thread