The costs of running this huge site are paid for by ads. Please consider registering and becoming a Supporting Member for an ad-free experience. Thanks, ECF team.

self-made liquid (DIY)

Discussion in 'Nederlands' started by kamiel192, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
Image has been removed.
URL has been removed.
Email address has been removed.
Media has been removed.
  1. kamiel192

kamiel192 Full Member

Mar 17, 2010
    belgie-vlaanderen
    Graag had ik hier wat gezien over het zelf liquid maken.Wat zijn de benodigheden om te starten ? ook het vermelden van recepten,de bevindingen,enz..
    Ik ga er volgende week aan beginnen,heb al enige produkten in mijn bezit doch niet alles.

2. Karlo

Karlo Member<br>Dutch Forum Moderator

Ik zou je er graag bij willen helpen, Kamiel, maar mijn kennis hiervoor is niet toereikend genoeg vrees ik..

Maar misschien andere Nederlands sprekenden/lezers die je verder gaan kunnen helpen..

grtz
    Karlo

welkom trouwens, op de Nederlandstalige sectie van het ECF!

3. emonty

emonty Flavor Junky Verified Member ECF Veteran

Oct 15, 2009
    the Netherlands
    Kamiel,

wat heb je in je bezit en wat wil je gaan maken. Zorg dat je de beste ingredienten hebt de PG, NIC en de smaken. Er staat heel veel op het ECF bij DIY en er zijn honderden recepten. Allereerst moet je voor jezelf gaan bepalen wat voor smaak: tabak, zoet etc en dan hoveel MG nicotine en voor welke batterij etc. Je vraag is erg generiek en daarom al mijn vragen ;-)

4. kamiel192

kamiel192 Full Member

Mar 17, 2010
    belgie-vlaanderen
    hi emonty,
    bedankt voor uw reactie.In mijn bezit is : pg - vg - enkele smaakjes meestal tabak,geen nicotine,ben sinds een 4 tal maanden overgestapt naar zero (0).Ik damp meestal op 3.7 volt,doch heb er ook een op 5 volt.Het is wel moeilijk om de juiste verhoudingen te vinden om een lekkere smaak te bekomen.Dit was het ongeveer,later meer.

5. kamiel192

kamiel192 Full Member

Mar 17, 2010
    belgie-vlaanderen
    Heb nu al wat geexperimenteerd met enkele smaakjes en ben redelijk tevreden over de resultaten.
    Heb volgende liquid gemaakt:
    2 ml VG
    1 ml PG
    10 druppels "surprice" smaakstof (aangekocht firma in Polen)
    5 druppels "zero herbal" uit England
    deze zelf samen gestelde liquid geef ik 8/10 smaak en 9/10 gier.
    Misschien zijn er hier nog die al iets hebben geproduceerd die te dampen zijn ?
    Kamiel

6. kamiel192

kamiel192 Full Member

Mar 17, 2010
    belgie-vlaanderen
    Er nog aan toevoegend,ik doe er altijd "zero herbal" bij,geeft een heerlijk "keel" gevoel,zeker als ge zonder nicotine dampt zoals ik.Heb het ook al geprobeerrd met Q-hit maar mijn voorkeur gaat naar zero herbal.
    Kamiel

7. kamiel192

kamiel192 Full Member

Mar 17, 2010
    belgie-vlaanderen
    Nog een recept:
    10 druppels PG
    10 " surprice
    5 " wizard (flavour art)
    4 " herbal

8. kamiel192

kamiel192 Full Member

Mar 17, 2010
    belgie-vlaanderen
    Zijn er hier misschien nog met enkele recepten,altijd welkom .

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice