The costs of running this huge site are paid for by ads. Please consider registering and becoming a Supporting Member for an ad-free experience. Thanks, ECF team.

uit de hand gelopen hobby?

Discussion in 'Nederlands' started by vinna, Apr 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
Image has been removed.
URL has been removed.
Email address has been removed.
Media has been removed.
  1. vinna

vinna Full Member Verified Member

Apr 10, 2013
    Hoorn The netherlands
    ik ben nu bijna 2 maanden aan het roken en heb al een kleine 1000 euro besteed:blink:
    hoe zit dat met jullie verslaving:confused:
    is dit wel normaal haha :p

2. Paul66

Paul66 Super Member Verified Member ECF Veteran

Jul 12, 2012
    Netherlands
    Tja wat zal ik zeggen?
    Je bent bij mij geweest dus je weet het antwoord al!

Ben wel benieuwd wat je dan zoal gekocht hebt in die 2 maanden om aan de 1000 euro te komen ?

3. vinna

vinna Full Member Verified Member

Apr 10, 2013
    Hoorn The netherlands
    moet wel zeggen dat het meeste van de liguids komt die ik gewoon weg heb gegeven of gegooit omdat het niet te pruimen was.
    en daarna flink heb ingeslagen in de pinkspot en de diy om het mee te vermengen.
    daarnaast de hele hobby van robert overgekocht O.A. een provari,silver bullet stuk of 10 drippers, steam machines,bulli v2 en weet ik veel wat nog meer allemaal dan zelf nog zelf gekocht een vamo v2 en ego c beginset batterijen en laders.
    een hoop verschillende verdampers. zoals vivi novas. ce4 ce5 vapeonly bcc aga t-2 igo-l Smotech RSST kanger T3
    Smoktek DCUT Carto tank en nog wel wat meer dat ik niet zo even uit me hoofd kan zeggen.

4. rataplan

rataplan Unregistered Supplier ECF Veteran

Welkom ook vinna op dit grote forum!
    Groetjes,
    Serge.P

5. Monoxxide

Monoxxide Super Member Verified Member ECF Veteran

Apr 10, 2012
    Belgium
    Welkom, veel plezier hier...de uitgaven zullen er niet beter op worden op dit forum.
    Uitgaven moet je wel op een andere manier bekijken, het enigste wat je uitgeeft is het spul om je verdampers werkende te houden en liquid. Meeste blijft hun exacte waarde behouden, omdat de vraag groter is dan het aanbod, zeker als je dingen van modders begint te gebruiken. Gewoon roken rook je het geld echt weg. 1000 euro is wel veel aan liquids en cartos :p, zoveel heb ik volens mij niet uitgegeven het eerste half jaar.

6. JenrDamper

JenrDamper Full Member Verified Member

Tja vinna als ik alles gewoon kon kopen wat ik wilde dan zat ik ook aan een veel hoger bedrag.
    GGts, ihybrid, zennesis, enz alles is uitverkocht.
    En als je het gebruikt vind dan kost het drie keer zoveel als nieuw en dat vertik ik gewoon.
    Maar het zal zeker een dure hobby blijven.
    Je kan beter een gezonde dure hobby hebben dan dat je weer aan de a-tjes gaat.
    :p

7. Blueszz

Blueszz Full Member

Dec 20, 2012
    NL
    Hee Vinna, ook hier :)
    Tja wat zal ik zeggen over de uitgaven. De 1000 euro heb ik nog niet gehaald in bijna 8 maanden maar het geld vloog er net zo hard uit als toen ik rookte. Begin nou wat te kalmeren als het gaat om nieuwe dingen proberen LOL

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice