• This forum has been archived

    If you'd like to post a thread, post it here instead!

    View Forum

uit de hand gelopen hobby?

Status
Not open for further replies.

vinna

Full Member
Verified Member
Apr 10, 2013
41
8
35
Hoorn The netherlands
moet wel zeggen dat het meeste van de liguids komt die ik gewoon weg heb gegeven of gegooit omdat het niet te pruimen was.
en daarna flink heb ingeslagen in de pinkspot en de diy om het mee te vermengen.
daarnaast de hele hobby van robert overgekocht O.A. een provari,silver bullet stuk of 10 drippers, steam machines,bulli v2 en weet ik veel wat nog meer allemaal dan zelf nog zelf gekocht een vamo v2 en ego c beginset batterijen en laders.
een hoop verschillende verdampers. zoals vivi novas. ce4 ce5 vapeonly bcc aga t-2 igo-l Smotech RSST kanger T3
smoktek DCUT Carto tank en nog wel wat meer dat ik niet zo even uit me hoofd kan zeggen.
 

Monoxxide

Super Member
ECF Veteran
Verified Member
Apr 10, 2012
498
1,294
Belgium
Welkom, veel plezier hier...de uitgaven zullen er niet beter op worden op dit forum.
Uitgaven moet je wel op een andere manier bekijken, het enigste wat je uitgeeft is het spul om je verdampers werkende te houden en liquid. Meeste blijft hun exacte waarde behouden, omdat de vraag groter is dan het aanbod, zeker als je dingen van modders begint te gebruiken. Gewoon roken rook je het geld echt weg. 1000 euro is wel veel aan liquids en cartos :p, zoveel heb ik volens mij niet uitgegeven het eerste half jaar.
 
Last edited:

JenrDamper

Full Member
Verified Member
Apr 1, 2013
28
4
Nethelands limburg kerkrade
Tja vinna als ik alles gewoon kon kopen wat ik wilde dan zat ik ook aan een veel hoger bedrag.
GGts, ihybrid, zennesis, enz alles is uitverkocht.
En als je het gebruikt vind dan kost het drie keer zoveel als nieuw en dat vertik ik gewoon.
Maar het zal zeker een dure hobby blijven.
Je kan beter een gezonde dure hobby hebben dan dat je weer aan de a-tjes gaat.
:p
 
Status
Not open for further replies.

Users who are viewing this thread