• This forum has been archived

    If you'd like to post a thread, post it here instead!

    View Forum

RSM mark V cutlass

Status
Not open for further replies.

route

Senior Member
ECF Veteran
Feb 9, 2009
143
55
56
the netherlands
wilde graag even delen hoe deze bevalt.
helaas kan ik geen foto's maken maar op de tread van red sky mods staan genoeg foto's om te zien hoe ze er uit zien.

eerste wat ik dacht toen die binnen kwam is jeetje wat is die groot !! [heb de phidias van emonty over genomen en die is een stukje kleiner]
gelukkig had ik de bestelde batterijen al binnen en geladen kon dus meteen gaan proberen.

wat rookgedrag betreft valt er helemaal niks op aan te merken, door de VV kun je zelf instellen wat voor voltage je goed genoeg vindt om te roken, erg handig.
ik zelf rook eigenlijk alleen maar op 4.5 maar tis natuurlijk wel makkelijk om voltage te kunnen verhogen [tot 8,2] of verlagen [3,7]
dit gaat heel makkelijk met een zeer kleine schroevendraaier die aan de binnenkant van de deur van de RSM vast zit aan een magneetje, je hebt het dus altijd bij de hand.

ik zelf houd niet van LR atomizers [veel te heet en te scherp] en ben dan ook super blij dat je door het hogere voltage prima kan roken met een gewone 510 atomizer.
de RSM werkt met het zogenaamde tilt en shoot principe, ook dit werkt voor mij perfect !
er zit een 6ml flesje in je keert de RSM even op zen kop drukt 2 seconden op het flesje en je kunt weer even roken.
tevens kun je een bijgeleverd slangetje in het flesje laten zitten voor de stand en shoot methode, dan hoef je de RSM niet op de kop te houden maar vult de catchcup zich wat vervolgens weer in de atomizer loopt.
ik gebruik deze methode zelf niet, kan een kliederboel worden als je te onvoorzichtig bent.

onderop de RSM zit een led display die aangeeft op hoeveel volt zij staat, daarnaast zitten twee knopjes 1 aan en uit knop, erg handig !
en 1 knop voor VV of regular voltage [regular is 3,7 volt]

alles past perfect in elkaar geen rammelende deurtjes sluit naadloos aan en is perfect afgewerkt.
in de deur zitten ook magneetjes en in de body ook zodat je zeker weet dat hij goed vastklikt, maar zoals gezegd dit is eigenlijk niet nodig omdat het perfect in elkaar past.

tenslotte natuurlijk niet geheel onbelangrijk hoe ziet de RSM eruit ?
PRACHTIG !!!!
zeker een kijkje waard bij de de RSM tread.
je kan kiezen uit verschillende houtsoorten om er 1 te laten maken, alle houtsoorten zijn hard hout waarvan sommige erg zeldzaam.
de boven en de onderkant kunnen in een andere hout soort gemaakt worden dan de body waardoor je natuurlijk vele mogelijkheden krijgt.
het is werkelijk een prachtige VP, die super mooi is afgewerkt en waaraan duidelijk veel aandacht is besteed.

de prijs is momenteel $179 hiervoor krijg je de RSM, 3 flesjes, extra spacers, en extra tubbetjes om aan de flesjes te bevestigen.
voor zeer zeldzame houtsoorten kan een extra bedrag gevraagd worden varieerend van $5 tot $20 extra.
de RSM rookt op de 18350 type batterijen die overal wel verkrijgbaar zijn.

tenslotte: ik rook al bijna 4 jaar electrisch in die 4 jaar heb ik van alles wel geprobeerd en aangeschaft, de RSM is werkelijk een vapers dream.
batterijen gaan de hele dag mee, het 6ml flesje voor de liqued red het bij mij ook ruim een dag, alles wat je nodig hebt zit in of op het aparaat waardoor sjouwen van extra batterijen, flesje liqued, andere PV om op een ander voltage te kunnen roken, helemaal overbodig is geworden.
de RSM is multi functioneel en prachtig om te zien.
sinds ik de RSM heb heb ik niks anders meer gerookt en zijn mijn overige rook attributen overbodig geworden.
heb er zelfs nog 1 besteld voor thuis, zodat die ik nu heb mee naar buiten kan.

kortom een echte aanrader !!
en zeer zeker een bezoekje waard aan de RSM tread of de RSM website Red Sky Mods - Home
 

Lydia

Senior Member
ECF Veteran
Nov 28, 2010
100
97
The Netherlands
Hoi Route, te zien aan je aanmeldjaar hier al zo'n 3 jaar dampen? Dat is laaaaang; je bent een veteraan onder de veteranen. Mijn eerste e-cig was trouwens ook een jaar of 3 geleden, maar die beviel niet echt. In mijn onwetendheid toen fors veel geld voor dat flutding betaald. Ik had dat geld toen net zo goed meteen in de vuilnisbak kunnen gooien, lol. Dus toen weer snel op de analogen terug. Na alle tussentijdse ontwikkelingen is het nu gelukkig een heel ander verhaal.

De damper die jij hierboven reviewed ken ik niet, dus even de link ernaar opengegooid voor een snelle indruk. Zal hem later nog eens beter bekijken. Zie dat het VV is met een semi-automatic liquid sytem. Mooi, dat je er erg happy mee bent. VV is sowieso een pre, ben je niet meer zo afhankelijk van de ohm-rating van je attie, of cart. Helemaal prettig als je met repairable atties aan de gang gaat, want de oHm uitkomst kan hierbij bewust of onbewust alle kanten op gaan. Maar is het niet lastig dat je de PV regelmatig moet omdraaien voor de liquid toevoer?
 

route

Senior Member
ECF Veteran
Feb 9, 2009
143
55
56
the netherlands
hoi lydia,

ook ik heb door de jaren heen en zeker in het begin vaak terug gegrepen op de analoog.
nu is dat gelukkig al een hele tijd voorbij.
toen ik begon was er eigenlijk nog helemaal niks, alleen maar troep, ging gauw stuk en werkte voor geen meter in verhouding met wat er nu allemaal verkrijgbaar is.
toch blijft het altijd zoeken [voor mij tenminste] naar de perfecte PV.
ik denk dat de RSM tot nu toe aardig in de buurt komt, batterijen gaan hele dag mee, altijd juice bij de hand, en vapen op wat voor voltage je maar wilt, met wat voor atomizer je maar wilt.
en niet te vergeten met juiste gier, en behoorlijke hoeveelheid rook.
relatief goedkope atomizers die je af en toe moet vervangen.
alles bij de hand in 1 pakket.
en ach dat omkeren word een 2e natuur een peace of cake.
ik ben er helemaal aan gewend en wil niet meer anders.
 
Status
Not open for further replies.

Users who are viewing this thread