Geeke vape type Aegis

Status
Not open for further replies.

stannalux

Full Member
Jun 11, 2014
6
0
The Netherlands
ik heb een paar Geeke vapa's typt Aegis Er zijn er 2 waarvan de batterijdeksel heel moeilijk sluiten, die dus niet met de vinger dicht gedrukt kunnen worden. Dan moet ik de batterijklep ergen tegen aan drukken om hem dicht te krijgen. Wie weet hoe ik dit op kan lossen. Ik heb geen garantie meer. Zijn er ook meer dampers die met de zelfde mod daar ook last van hebben?
Geeke vape.jpg

hittman

ECF Guru
Supporting Member
ECF Veteran
Verified Member
Contest Winner!
  • Jul 13, 2009
    61,264
    178,878
    Somewhere between here and there
    For those that didn't understand the language, here's what I came up with on google translate.

"I have a few Geeke vapas type Aegis There are 2 of which the battery cover is very difficult to close, so they cannot be closed with a finger. Then I have to push the battery cover against it to close it. Who knows how I can fix this. I no longer have a warranty. Are there also more vapers who also suffer from this with the same mod?"

MLEJ

Ultra Member
    ECF Veteran
    Apr 14, 2020
    1,157
    2,647
    ik heb een paar Geeke vapa's typt Aegis Er zijn er 2 waarvan de batterijdeksel heel moeilijk sluiten, die dus niet met de vinger dicht gedrukt kunnen worden. Dan moet ik de batterijklep ergen tegen aan drukken om hem dicht te krijgen. Wie weet hoe ik dit op kan lossen. Ik heb geen garantie meer. Zijn er ook meer dampers die met de zelfde mod daar ook last van hebben?View attachment 939481
    Er is geen manier om het te repareren. Geduld en moeite zijn alles wat u kunt toepassen. Sommige Smok en Voopoo apparaten hebben dezelfde soort batterijklep en dezelfde oplossing: geduld en moeite. De nieuw aangekondigde Aegis Legend 2 zou het probleem moeten aanpakken.

• Useful
    Reactions: Opinionated

UncLeJunkLe

ECF Guru
    ECF Veteran
    Verified Member
    Nov 29, 2010
    10,625
    2
    28,670
    ¯\_(ツ)_/¯
    Forum Rules

6. Messages and Accounts
    a. Posts and other public messages (e.g. blogs) must be in English. The International Language Forums are excepted, where posts may be in the appropriate language and script.

Translation / Vertaling

6. Berichten en accounts
    a. Posts en andere openbare berichten (bijv. Blogs) moeten in het Engels zijn. De internationale taalforums zijn uitgezonderd, waar berichten in de juiste taal en script mogen zijn.

https://translate.google.com

Status
    Not open for further replies.

Users who are viewing this thread