The costs of running this huge site are paid for by ads. Please consider registering and becoming a Supporting Member for an ad-free experience. Thanks, ECF team.

premiumonlinevaping (dot) com Other [RESOLVED]

Discussion in 'Reviews of Suppliers - Negative' started by Ludicrous_Diversion, Dec 19, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
Image has been removed.
URL has been removed.
Email address has been removed.
Media has been removed.
  1. Ludicrous_Diversion

    Ludicrous_Diversion Full Member

    Apr 9, 2011
    Birmingham
    Supplier Negative Review

    Name of retailer:
    WARNING! premiumonlinevaping.com​

    Date of your initial complaint to the supplier
    Dec 13, 2016​

    Method used when initiating complaint with retailer
    Website ticket system​

    Ticket number (if you were issued one)


    General nature of complaint
    Other​

    Briefly describe your problem or issue
    I ordered December 6th. Nothing by the 13th so I went to the site. A message arrived stating...
    "Good Evening Nick,
    Sorry for the delay, unfortunately Alchemy is not available in 3mg stock.
    Would you like an alternative e-liquid from our website?
    I will make sure I add some extra liquids to your order for the inconvenience.
    Apologies"
    I asked for a refund. Phoned them again today. The guy (who sounded so stoned out of his head its untrue) said "Oh yeah, they should've issued you a refund straight away. I'll get onto em"
    I dont know who 'they' is supposed to be.
    There is no record of me asking for the refund that I am able to view, I expect this is purposeful. I'm hardly hopeful of ever getting my money back.
    THE PRODUCT IS STILL SHOWN AS AVAILABLE ON THEIR SITE.
    Do yourself a favour if you are thinking of ordering from here, phone them, see what you think.​
     
  2. Ludicrous_Diversion

    Ludicrous_Diversion Full Member

    Apr 9, 2011
    Birmingham
    hahahaaaaa refund issued as I was finishing this.
    However, I must repeat
    THE PRODUCT THEY ARE TELLING ME IS OUT OF STOCK IS STILL AVAILABLE TO BUY ON THEIR SITE.
    IT TOOK THEM A WEEK TO TELL ME IT WAS OUT OF STOCK.
    NOTHING HAPPENED FOR ANOTHER WEEK.
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice