• This forum has been archived

    If you'd like to post a thread, post it here instead!

    View Forum

Hallo........?

Status
Not open for further replies.

pho

Senior Member
ECF Veteran
Verified Member
Jun 1, 2011
165
109
Belgium
ik ben ook de enige in mijn omgeving hoor... raakt maar niet van de grond hier ;-)
jep een blije provari gebruiker!
ik heb de mijne(n) gewoon bij provape zelf (us store) besteld... na conversie + shipping + importtaks ben je idd snel 200eur kwijt...
Ik geloof dat er wel een paar UK vendors zijn die 'm ook hebben maar volgens mij ga je altijd rond hetzelfde eindbedrag uitkomen. Je kan altijd eens beginnen met een lavatube en zien of dat je bevalt, kost een stuk minder en doet min of meer hetzelfde
 

oofrenz

Senior Member
ECF Veteran
Verified Member
Jul 30, 2012
92
3
45
Maastricht, Nederland
Ik heb op YouTube honderden filmpjes gezien van alle soorten en maten van vaporizers en inderdaad komt de provari er als de beste uit. Wel een flink bedrag, maar dan heb je ook wel iets hé.

Momenteel ben ik heel tevreden met mijn ego twist.
Heb er een vision v3 op en kan mijn voltage optimaal instellen, alleen merk ik dat het naarmate de batterij leger wordt, hij niet een constante spanning afgeeft.
Maar als starter mag ik er zeker niet over klagen, al was het alleen al voor de prijs.
 

emonty

Flavor Junky
ECF Veteran
Verified Member
Oct 15, 2009
7,612
8,850
the Netherlands
Last edited:

emonty

Flavor Junky
ECF Veteran
Verified Member
Oct 15, 2009
7,612
8,850
the Netherlands
np, ja maar ik adviseer je om eens hier op ECF rond te neuzen hoe je dat doet, tis bijna een wetenschap en vereist wel wat kennis natuurlijk. Je moet de ingredienten (smaakstoffen, nicotine, VG, PG) kopen en op de juiste manier mixen, dat laatste kun je met behulp van een ejuice calculator doen, maar net zo als met koken is oefenen een vereiste. Simpele recepten is zo te doen, verder veel proberen en proeven. Na drie jaar begin ik het een beetje door te krijgen ;-)

PS: ja Flavourart gebruik ik ook
 

emonty

Flavor Junky
ECF Veteran
Verified Member
Oct 15, 2009
7,612
8,850
the Netherlands
flavourart tabak smaken: begin met ongeveer 20 druppels op 30 ml sap
smaken verschillen: te slap doe er een paar sruppels bij te sterk doe er een beetje pg/vg/nic mix bij

voorbeeldje:

Latakia 30ml/18mg nic:
9ml P.Ice (dit is gebaseerd 54mg nic)
6ml VG,
14ml + 9 Drops PG,
20 Drops Latakia.

gebruik je ejuice calculator:

eJuice Me Up - Best eJuice Calculator

als je het proggie download staan er een tal van recepten in die je zo kunt uitproberen. Lees eerst even de help file goed door

success!!
 
Status
Not open for further replies.

Users who are viewing this thread