• This forum has been archived

    If you'd like to post a thread, post it here instead!

    View Forum

Hallo........?

Status
Not open for further replies.

oofrenz

Senior Member
ECF Veteran
Verified Member
Jul 30, 2012
92
3
45
Maastricht, Nederland
Hé er komen wat mensen bij :)

Ik heb momenteel een vmax en ben er héél tevreden over.
Ik heb ook de sprong gewaagd en ben met smaken van inawera aan het mixen.
Ik ben blij verrast!
De smaken zijn super en spotgoedkoop.
Heb 18 smaken besteld en kant en klaar basisvloeistof.
Supersimpel.
Pg vg mix en wat smaak druppelen.
24 uur laten staan en dampen maar.
 

Paul66

Super Member
ECF Veteran
Verified Member
Jul 12, 2012
556
1,433
57
Netherlands
deze moet je nog verdunnen, is pure aroma, dan valt de prijs toch wel mee, renminste als je het vergelijkt met e-liquid. en schijnt kwalitatief ook goed product te zijn.
hangt natuurlijk ook af van de aroma sterkte, misschien heb je van pink wel minder nodig dan inawera om een bepaalde smaak te verkrijgen.

maar daar kan ik nog niks over zeggen, ik wacht nu al meer dan 1 week op mijn inawera spulletjes:(

Zie ik dat nou goed op hun site? E4,30 voor 5ml? Dat is dure Sh.t zeg.
 
Last edited:

oofrenz

Senior Member
ECF Veteran
Verified Member
Jul 30, 2012
92
3
45
Maastricht, Nederland
deze moet je nog verdunnen, is pure aroma, dan valt de prijs toch wel mee, renminste als je het vergelijkt met e-liquid. en schijnt kwalitatief ook goed product te zijn.
hangt natuurlijk ook af van de aroma sterkte, misschien heb je van pink wel minder nodig dan inawera om een bepaalde smaak te verkrijgen.

maar daar kan ik nog niks over zeggen, ik wacht nu al meer dan 1 week op mijn inawera spulletjes:(

Geen zorgen. 1 week heb ik ook gewacht, precies 1 week.
Mag ik aanraden dat als je tabakssmaak hebt, dat je zuinig moet zijn. Ze zijn behoorlijk sterk.

Ik heb geen ervaring met anderen dan.inawera, dus ik weet niet welke sterker is qua concentratie.
Maar voor 1,05 per 5 ml en dan 3% ben ik tevreden.
 

Paul66

Super Member
ECF Veteran
Verified Member
Jul 12, 2012
556
1,433
57
Netherlands
dan zal alles wel goed komen denk ik....
ik damp alles behalve tabakssmaken :) maar toch bedankt voor de tip !

als ik ga beginnen met DIY mixing dan ga ik toch op kleine (1 a 2 ml) schaal beginnen.
ben zelf in het bezit van een micro pipet, dus kan 0,1 - 1 ml nauwkeurig doseren.


Geen zorgen. 1 week heb ik ook gewacht, precies 1 week.
Mag ik aanraden dat als je tabakssmaak hebt, dat je zuinig moet zijn. Ze zijn behoorlijk sterk.

Ik heb geen ervaring met anderen dan.inawera, dus ik weet niet welke sterker is qua concentratie.
Maar voor 1,05 per 5 ml en dan 3% ben ik tevreden.
 

Vappa

Super Member
ECF Veteran
Aug 30, 2012
443
201
Netherlands
deze moet je nog verdunnen, is pure aroma, dan valt de prijs toch wel mee, renminste als je het vergelijkt met e-liquid. en schijnt kwalitatief ook goed product te zijn.
hangt natuurlijk ook af van de aroma sterkte, misschien heb je van pink wel minder nodig dan inawera om een bepaalde smaak te verkrijgen.

maar daar kan ik nog niks over zeggen, ik wacht nu al meer dan 1 week op mijn inawera spulletjes:(

Dat mag ik hopen! Ging ik ook van uit in mijn opmerking. Maar dan nog is het duur. Bij Flavour Art krijg ik de meeste aroma's (laat ik het vanaf nu zo noemen) voor rond de E3,- en dat zijn 10ml flesjes.
Nadeel van Flavour Art (FA) is dat het lang duurt voordat je order binnen is, dat melden ze zelf ook op hun site. Hun productiecapaciteit kan momenteel niet op tegen de bestellingen die geplaatst worden LOL. Groot voordeel is dat deze aroma's erg goed zijn en dat je er maar weinig van nodig hebt. De meeste tabak smaakjes gaan met 1-2% in je mix. Lor Ann bijvoorbeeld ligt meestal rond 20-25%. Dat scheelt dan nogal he?
 

oofrenz

Senior Member
ECF Veteran
Verified Member
Jul 30, 2012
92
3
45
Maastricht, Nederland
dan zal alles wel goed komen denk ik....
ik damp alles behalve tabakssmaken :) maar toch bedankt voor de tip !

als ik ga beginnen met DIY mixing dan ga ik toch op kleine (1 a 2 ml) schaal beginnen.
ben zelf in het bezit van een micro pipet, dus kan 0,1 - 1 ml nauwkeurig doseren.

De andere smaken zijn ook top!
Ze zullen je niet tegenvallen.

Waar heb je die pipet vandaan als ik vragen mag.
Op dit moment meng ik met druppels tellen, kan ook wel tenzij je 30 ml wil mengen haha.
Ik heb ook eerst alle smaken volgens advies gemengd en in 1-2 ml.
Nu is het testen en dan aanpassen of niet. En dan grote flessen vullen :)
 

oofrenz

Senior Member
ECF Veteran
Verified Member
Jul 30, 2012
92
3
45
Maastricht, Nederland
Dat mag ik hopen! Ging ik ook van uit in mijn opmerking. Maar dan nog is het duur. Bij Flavour Art krijg ik de meeste aroma's (laat ik het vanaf nu zo noemen) voor rond de E3,- en dat zijn 10ml flesjes.
Nadeel van Flavour Art (FA) is dat het lang duurt voordat je order binnen is, dat melden ze zelf ook op hun site. Hun productiecapaciteit kan momenteel niet op tegen de bestellingen die geplaatst worden LOL. Groot voordeel is dat deze aroma's erg goed zijn en dat je er maar weinig van nodig hebt. De meeste tabak smaakjes gaan met 1-2% in je mix. Lor Ann bijvoorbeeld ligt meestal rond 20-25%. Dat scheelt dan nogal he?

Oké, €3 per 10ml is inderdaad ook niet zo duur en met 1-2% ook zuinig.

Wel rot van de lange wachttijd, maar dat betekend Hopelijk dat er meer en meer mensen gaan dampen/vapen :)
 

Vappa

Super Member
ECF Veteran
Aug 30, 2012
443
201
Netherlands
In het begin was de wachttijd vreselijk. Iedere dag, meermalen op hun site kijken of ze al een stap verder waren. En dat 10-14 dagen lang. En blij als een kind als UPS aan de deur stopt. :banana:
Nu heb ik zo'n 40 aroma's van hun en dus kan ik wel vooruit. Ik heb er nog wel een paar op de 'wishlist' staan. Maar ik ben nu geduldiger. Het ongeduld zit ém nu in het zo snel mogelijk uitproberen van al die aroma's :)
 

oofrenz

Senior Member
ECF Veteran
Verified Member
Jul 30, 2012
92
3
45
Maastricht, Nederland
In het begin was de wachttijd vreselijk. Iedere dag, meermalen op hun site kijken of ze al een stap verder waren. En dat 10-14 dagen lang. En blij als een kind als UPS aan de deur stopt. :banana:
Nu heb ik zo'n 40 aroma's van hun en dus kan ik wel vooruit. Ik heb er nog wel een paar op de 'wishlist' staan. Maar ik ben nu geduldiger. Het ongeduld zit ém nu in het zo snel mogelijk uitproberen van al die aroma's :)

Daar heb jij ook een punt! :thumbup:
En je dan kotsmisselijk dampen om alles te proberen. lol
 

claud

Full Member
Verified Member
Dec 20, 2011
64
68
netherlands
er zit een enorm verschil in de verschillende aroma's hoor, inawera heeft best wel lekkere smaken, maar ze zijn zeker niet allemaal lekker
het is natuurlijk ook heel persoonlijk, maar ik ben ondertussen al wel een fortuin kwijt bij allerlei verschillende merken, om er dan achter te komen dat de ene vanilla bij de ene beter is die dan bv wel weer een betere hazelnoot heeft
over het algemeen genomen vind ik ook de aroma's beter die hoger geconcentreerd zijn, en ik hou van smaakjes die wat meer ingedienten hebben en niet zo vlak zijn van smaak

en hoi trouwens :) welkom in de vape wereld
 

oofrenz

Senior Member
ECF Veteran
Verified Member
Jul 30, 2012
92
3
45
Maastricht, Nederland
er zit een enorm verschil in de verschillende aroma's hoor, inawera heeft best wel lekkere smaken, maar ze zijn zeker niet allemaal lekker
het is natuurlijk ook heel persoonlijk, maar ik ben ondertussen al wel een fortuin kwijt bij allerlei verschillende merken, om er dan achter te komen dat de ene vanilla bij de ene beter is die dan bv wel weer een betere hazelnoot heeft
over het algemeen genomen vind ik ook de aroma's beter die hoger geconcentreerd zijn, en ik hou van smaakjes die wat meer ingedienten hebben en niet zo vlak zijn van smaak

en hoi trouwens :) welkom in de vape wereld

Je hebt helemaal gelijk.
Ik heb nu 18 smaken van inawera getest en een aantal smaken zijn gewoon brrrrr.

Wilde aardbei is echt niet mijn ding. Helaas had ik er een carto mee gevuld, dus ik moest er wel doorheen.:eek:

Camel is heel goed. Wel best zoet, maar daar hou ik wel van.
Gold ducat is heel goed, volgens mij zit er een honingsmaak in. Echt lekker.

Chocolade is ook niet echt lekker. Het ruikt naar chocolade en smaakt naar chocolade, maar er zit iets in wat ik niet kan pruimen.

Amaretto smaakt vaagjes naar amandel, dan kun je beter de kant en klare kopen van ebnferro. Die smaakt echt naar Amaretto.

Perzik is wel écht perzik. :thumbup:

Pina colada is ook heel lekker.

Maar inderdaad, smaken verschillen.
Ik ben trouwens wel heel tevreden met de "dirty" base van inawera.
Deze is super in tabaksmixen.
 
Status
Not open for further replies.

Users who are viewing this thread