• This forum has been archived

    If you'd like to post a thread, post it here instead!

    View Forum

Hallo........?

Status
Not open for further replies.

Vappa

Super Member
ECF Veteran
Aug 30, 2012
443
201
Netherlands
deze moet je nog verdunnen, is pure aroma, dan valt de prijs toch wel mee, renminste als je het vergelijkt met e-liquid. en schijnt kwalitatief ook goed product te zijn.
hangt natuurlijk ook af van de aroma sterkte, misschien heb je van pink wel minder nodig dan inawera om een bepaalde smaak te verkrijgen.

maar daar kan ik nog niks over zeggen, ik wacht nu al meer dan 1 week op mijn inawera spulletjes:(

Hee Paul, ik mag aannemen dat jij inmiddels je Inawera spulletjes binnen hebt, toch?
 

Paul66

Super Member
ECF Veteran
Verified Member
Jul 12, 2012
556
1,433
57
Netherlands
jazeker Vappa.

maar heb zo mijn twijfels over de vg / pg van inawera.
blijft met een vrij scherpe smaak zitten als ik mix.
om het makkelijk te maken ben ik begonnen met pink spot geconcentreerde flavours.
ze adviseren om 20% te mengen, maar ik ben begonnen met 10%.
kwa smaak goed alleen nog het scherpe kantje eraf krijgen, das lastig tot nu toe.

emonty gaat voor mij nog USP vg en pg regelen, dan kan ik eens kijken of het toch aan die vg/pg van inawera ligt.
 

Vappa

Super Member
ECF Veteran
Aug 30, 2012
443
201
Netherlands
Ooh, vervelend zeg! Het schijnt dat oofrenz ook gebruik maakt van PG en VG van Inawera en er blijkbaar geen probleem mee heeft.
Misschien domme vraag, maar ik stel hem toch maar even: Het ligt niet aan met een té hoog Voltage dampen?

Net gebeld met PostNL over de status van mijn zending. Blijkt dat 'tie vorige week al was aangekomen in NL, maar dat die staat gepland voor vervoer naar Duitsland... ??? Advies was om tot volgende week te wachten en dan nog maar eens te bellen...
Iemand heeft moeite met Nederlandse adressen: Of Inawera heeft iets fout gedaan, of de barcodescanner hier in Nederland heeft iets verkeerds ingelezen. Ik denk het laatste. Tja, en in de tussentijd liggen mijn smaakjes ergens te steepen... :(
 

Paul66

Super Member
ECF Veteran
Verified Member
Jul 12, 2012
556
1,433
57
Netherlands
hmmm ik damp met mechanische mods dus varierend tussen 3,6 en 4,1 volt.

als je kleine flesjes besteld bij inawera komt het via luchtpost en dus relatief snel.
als je, zoals ik, een paar liter flessen bij je bestelling hebt zitten gaat het vervoer via land en dus aanmerkelijk langzamer.
dat van mij duurde 2 weken.

ach dan moet je maar zo denken: de smaakjes zijn al gesteeped
 

oofrenz

Senior Member
ECF Veteran
Verified Member
Jul 30, 2012
92
3
45
Maastricht, Nederland
Hallo mensen,

Ik gebruik zowel VPG als Dirty mix van elk 50/50 pg/vg

Qua scherpte kan ik wel een beetje begrijpen. Ik hou er persoonlijk wel van.
Ik heb wel al eens een half flesje vg zonder nicotine gemengd met de 100% pg van inawera en dat is minder qua scherpte.

Ik heb trouwens net mijn bestelling al gekregen. Afgelopen zaterdag besteld.
Volgens mij varieert de levertijd tussen de 3 en 20 dagen :p
 

rataplan

Unregistered Supplier
ECF Veteran
  • Deleted by Misty
  • Reason: unregistered supplier
Status
Not open for further replies.

Users who are viewing this thread