• This forum has been archived

If you'd like to post a thread, post it here instead!

View Forum

Moderator needed for Canadian Members forum...

Status
Not open for further replies.

Nuck

Ultra Member
ECF Veteran
Feb 14, 2009
2,265
10
Ontario, Canada
Vous habitez à proximité de Québec et que vous n'avez pas appris meme un petit peu de la langue français? J'ai entendu un fois que la moitié de la population d'Ottawa parle français. Si nous sommes vraiment un groupe Canadien, tous les postes doivent être en anglais, rapidement suivie par le même texte en français que tout le monde peut comprendre. :D

Just messing around, I PM with Misty in french sometimes, so I felt like slapping some in here. It's not a disease, it's just a language! :p

Mon Français est vraiment faible. Avec reconnaissance, par les merveilles de la technologie je peux le truquer avec le meilleur de elles :)

lordmage

Ultra Member
ECF Veteran
Verified Member
Dec 15, 2008
2,986
105
Dundalk,Maryland, USA
smokey in no way was i refering to your age as a person just as to your not being as active in that area and totally agree with your statement.... nuck what we have here is a faliure to communicate and i will leave it at that... my appoligzes for my mistaking what you have or not have implied in your postings.

lordmage

Ultra Member
ECF Veteran
Verified Member
Dec 15, 2008
2,986
105
Dundalk,Maryland, USA
Misty there should be no confussion smokey is still around all thou not as much as a mod but can still do so. i am only gonna help when needed and so far that is not much. and the rest all i got to say is shazbot love the intresting comment thou.

also to the rest any one of intrest
i mai ne pas avoir parlé ou écrit en français un long moment, mais j'ai obtenu tous à dire sur la question est oui je suis d'accord poste dans n'importe quelle langue vous souhaitez que l'un des principaux puis si vous aimez, soit d'après la traduction ou une linbk de google pour traduire ces couper et pasters là. et je vous remercie de me rappeler de mon ancienne vie de l'école met les choses en perspective. !

http://translate.google.com/?hl=en

Last edited:

Northern Bob

Senior Member
ECF Veteran
Mar 8, 2009
199
1
74
Pointe Claire, Quebec

puff-puff-pass

Super Member