• This forum has been archived

If you'd like to post a thread, post it here instead!

View Forum
Status
Not open for further replies.

Hampa_D

Senior Member
ECF Veteran
Verified Member
Jul 5, 2012
276
203
Sweden
Tack för tipsen, blir det alltid tull från staterna? Personligen tycker jag dripping låter drygt.. Droppa 2 droppar - puffa några ggr osv osv.. Men har inte provat.

Inte alltid, men man ska vara beredd på att det kan bli det. Tänkte som dig precis som dig innan jag köpte en IGO-L, det går i bra mycket mer än 2-3 droppar i den MYCKET mer. Nu är det nästan det ända jag använder utöver mina vmods.

Apoxing

Senior Member
ECF Veteran
Feb 23, 2013
88
40
39
Sweden
Tjo!

Tänkte bara kolla om någon beställt från pink-mule.com.

Ska dra iväg en stor beställning och undrar hur det levereras, till dörren eller man hämtar ut det på posten ?
Paketet kommer väga runt 2,5-3kg så det går inte ner i postlådan och jag är aldrig hemma mån-tors vilket då kommer skapa problem om det blir levererat då.

Enligt pink-mule så kommer det direkt till dörren, men bättre att kolla här om någon har beställt där ifrån så man vet med 100%.

Om det nu levereras till dörren, hur funkar det då om jag inte är hemma ?
Det ställer väll inte det vid dörren ?

Junglegeorge

Senior Member
ECF Veteran
Verified Member
Dec 10, 2011
128
184
63
Sweden
www.jgg.se
Har inte handlat därifrån men dom skickar väl med posten och då får du ju en avi för att sedan hämta ut paketet på ditt utlämningsställe.
Finns en Facebook-grupp där det säkert finns folk som har handlat därifrån som du kan fråga
https://www.facebook.com/groups/185945774827491/

Hampa_D

Senior Member
ECF Veteran
Verified Member
Jul 5, 2012
276
203
Sweden
Tjo!

Tänkte bara kolla om någon beställt från pink-mule.com.

Ska dra iväg en stor beställning och undrar hur det levereras, till dörren eller man hämtar ut det på posten ?
Paketet kommer väga runt 2,5-3kg så det går inte ner i postlådan och jag är aldrig hemma mån-tors vilket då kommer skapa problem om det blir levererat då.

Enligt pink-mule så kommer det direkt till dörren, men bättre att kolla här om någon har beställt där ifrån så man vet med 100%.

Om det nu levereras till dörren, hur funkar det då om jag inte är hemma ?
Det ställer väll inte det vid dörren ?

det kommer en avi, det är som du säger är det för stort så blir det en avi. Möjligen så knackar dom på, är det ingen hemma så står det oftast "sökt" på avin.

Apoxing

Senior Member
ECF Veteran
Feb 23, 2013
88
40
39
Sweden
Vilken sida handlar ni från ?

Vill hitta en sida med mycket saker typ som discountvapers.com men som levererar till Sverige.
Gärna en sida från EU. Vilka sidor handlar ni från ?

Vill beställa lite saker till nästa månad men vill hitta bra sidor.
Har lagt allt jag ville ha från pink-mule i korgen tills nästa vecka.

Hampa_D

Senior Member
ECF Veteran
Verified Member
Jul 5, 2012
276
203
Sweden
Vilken sida handlar ni från ?

Vill hitta en sida med mycket saker typ som discountvapers.com men som levererar till Sverige.
Gärna en sida från EU. Vilka sidor handlar ni från ?

Vill beställa lite saker till nästa månad men vill hitta bra sidor.
Har lagt allt jag ville ha från pink-mule i korgen tills nästa vecka.

Ebnferro, vapor-freak, ........., liberty flights, Britvapes, ecigwizard, moffe.dk, edamp.dk,

Jackass69

Super Member
ECF Veteran
Verified Member
Apr 20, 2011
554
250
Sweden
Hej du och välkommen.
I början kan man reagera så. Det är flera faktorer som spelar in. Tillverkare, PG/VG blandning. Hur många watt du får ånga på mm.
Du ska oxå vänja dig vid det och du får en del "sluta röka symtom"
Du kanske är känslig mot PG.
Surfa runt här lite för information som du känner gäler för dig.
Ge inte upp.. finns lösningar på det mesta :)

Sent through Galaxy with Tapatalk 2

Var c:a 3 månader sedan jag slutade att röka, gick över till e cigg. Tycker det blivit värre på senare tid. Undrar om det finns något
som man kan späda ut Juicen med som man har hemma:confused: Köpte på mig en massa Juice tobaksmak med 18 Mg nikotin i.
Har testat att späda ut det med nikotin fri Juice, men får fortfarande ont i munnen, framför allt i gommen:( Någon som har tips vad
det går att göra? Sedan var i profilen lägger man in räknaren som typ ovanst har, hur länge man varit rökfri?

Mvh

n0sferatu

Full Member
Verified Member
Mar 4, 2013
26
6
Skelleftehamn, Sweden
Var c:a 3 månader sedan jag slutade att röka, gick över till e cigg. Tycker det blivit värre på senare tid. Undrar om det finns något
som man kan späda ut Juicen med som man har hemma:confused: Köpte på mig en massa Juice tobaksmak med 18 Mg nikotin i.
Har testat att späda ut det med nikotin fri Juice, men får fortfarande ont i munnen, framför allt i gommen:( Någon som har tips vad
det går att göra? Sedan var i profilen lägger man in räknaren som typ ovanst har, hur länge man varit rökfri?

Mvh

Det är bara att klicka på den bannern som du gillar och göra din egen, du måste dock ha typ 20posts före du kan lägga in en signatur!

Annii

Full Member
Apr 25, 2013
19
4
Sweden
Hej!

Äntligen har jag hittat er mina lands bröder och systrar! :p
Ny här på forumet och någorlunda ny på vapingen. Har en ego twist och vivinova och sen två volt mini när jag är ute på vift :)
Varit rökfri i sex dagar nu och saknar det inte ett dugg!

Tänkte bara kolla om ni har några förslag på bra ställen mna kan köpa ejuice osv som inte har svindyr frakt! :)

Köpt på elcigg.se men de har inte så många smaker och sen på smoklessimage men frakten är ganska så dyr om jag endå bara ska köpa cartos och juice.

Några förslag?

Status
Not open for further replies.

Users who are viewing this thread