J'ai vraiment eue beaucoup de chance, je n'ai pas loupez cette précommande. Heureusement que je suivais le forum sinon j'allais encore loupez ce lot . Le capitaine devais me prévenir mais je crois bien qu'il a oublié. Ce n'est pas grave puisque j'ai mes deux modèles un cultlass
dna et un cutlasse II commandé et payé.
Deux ans que mes deux anciens cutlass me servent tout les jours . Il mérite leur retraite lol.
Capitaine on discutera par mail pour l'électronique qui me manque pour réparer mon ancien modèle.
Désoler pour l'anglais c'est reverso qui traduit
Je suis un homme heureux ce soir et je vais faire plein de beau rêve lol .
Bonne nuit (23h12)
I was really very lucky, I do not have miss this preorder. Fortunately that I followed the forum otherwise I still went miss this lot. The captain had to warn me but me consider good that he(it) forgot. It's not serious because I have my two models a cultlass DNA and a cutlasse II ordered and paid.
Two years which my two cutlass old are quite of use to me in daytime. He(it) deserves their pension(retreat) lol.
Captain we shall discuss by e-mail for the electronics which misses me to repair my old model.
To sadden for English it is Reverso which translates
I am a happy man this evening and I am going to make full of beautiful dream lol.
Good night (11:12 pm)