Your item, posted on 28/12/11 with reference RJ#####GB has been passed to the overseas postal service for delivery in SWEDEN.
Jo, jag menar att jag har över 40 olika smaker plus nic, PG och VG för att mixa litervis
med juice!
Är fortfarande nöjd med min LavaTube. Just nu kör jag med C9Vs Turbo Cartos som ligger
på 3,0 ohm. Dessa verkar tycka mest om 4,4V och ger mycket ånga och smak.
Det låter toppenbra. Kollar postens hemsida ofta men kollit har inte registrerats i Sverige än. Får den nog på måndag vilket är ganska snabbt med tanke på att jag beställde den 27/12
Tobaksrökning var en last, "vaping" är mera som en hobbyHar testat att mixa lite e-juice själv nu också tycker dock att det blir lite dålig "throat hit" på det jag blandar själv...
Det här var en egen blandning jag testade
View attachment 70624
Tack för tipsetVill också tipsa dig om att du kan köpa nya förångare till din eGo-C från vapourworld.co.uk för 12.95 GBP
istället för TWs 19.99 GBP. Tror att frakten är billigare där också!
Är helnykter sedan 12 år tillbaka (lång historia). Så tyvärr kan jag inte göra detDet låter ganska RY4-god! Om man vill få mer TH, försöka med att spä ut din VG med lite alkohol. Helst hembränt!
Min "VG" är AG från TW, är det skillnad på hur jag ska använda det?
I tyskland är det tvärtom just nu. tyskarna gör allt möjligt att förbjuda e-cigaretter.Kul att läsa den artikeln åtminstone, det tyder på att forskningen inte bör ha något emot e-cigs.