• This forum has been archived

If you'd like to post a thread, post it here instead!

View Forum
Status
Not open for further replies.
Hej på er och god fortsättning!

Har ni varit snälla i år? Kom tomten med något kul? :)

Själv fick jag en LavaTube precis innan jul och sedan en Samsung Galaxy S2,
men vi ska inte snacka om tråkiga teknikprylar här eller hur?

Så fick jag också igång min mixlista! Blev lite chockade själv när jag insåg
att nu kan jag blanda över 40 olika e-juicer, och då ingår inte mina egna
recept!

vape on! :vapor:

griz.

Jackass69

Super Member
ECF Veteran
Verified Member
Apr 20, 2011
554
250
Sweden
Ja.. god fotsättning på er alla!

Inga vape grejer (köper själv :) ) men jag fick en söt liten Boxee mediespelare av tomten så jag måste ha gjort något rätt i år :)

Menar du att du har råvaror till 40 recept eller har du samlat på dig 40 recept, grizewald?
Nöjd med Lavatube? Vad har du på den? ohm/volt? "nyfiken" :)

vape on! Vape HARD! :vapor:

Junglegeorge

Senior Member
ECF Veteran
Verified Member
Dec 10, 2011
128
184
63
Sweden
www.jgg.se
God fortsättning och ett Gott Nytt År till er alla. Får en lite försenad julklapp från mig själv nästa vecka. Har beställt en Tornado eGo c + lite tillbehör från TW :D
Your item, posted on 28/12/11 with reference RJ#####GB has been passed to the overseas postal service for delivery in SWEDEN.
:)

Last edited:

Junglegeorge

Senior Member
ECF Veteran
Verified Member
Dec 10, 2011
128
184
63
Sweden
www.jgg.se
Tobaksrökning var en last, "vaping" är mera som en hobby :D Har testat att mixa lite e-juice själv nu också tycker dock att det blir lite dålig "throat hit" på det jag blandar själv...
Det här var en egen blandning jag testade
recipe-1.jpg

Det låter toppenbra. Kollar postens hemsida ofta men kollit har inte registrerats i Sverige än. Får den nog på måndag vilket är ganska snabbt med tanke på att jag beställde den 27/12

Det går snabbare än man tror. Om jag får någonting skickade från England på måndag så brukar det komma
på torsdag. Det verkar som allt kommer till Stockholm först, sedan skickas den ut inom Sverige. Då får man
vänta en dag till om man bor i Malmö.

Vill också tipsa dig om att du kan köpa nya förångare till din eGo-C från vapourworld.co.uk för 12.95 GBP
istället för TWs 19.99 GBP. Tror att frakten är billigare där också!

Tobaksrökning var en last, "vaping" är mera som en hobby :D Har testat att mixa lite e-juice själv nu också tycker dock att det blir lite dålig "throat hit" på det jag blandar själv...
Det här var en egen blandning jag testade
View attachment 70624

Det låter ganska RY4-god! Om man vill få mer TH, försöka med att spä ut din VG med lite alkohol. Helst hembränt!

Junglegeorge

Senior Member
ECF Veteran
Verified Member
Dec 10, 2011
128
184
63
Sweden
www.jgg.se
Vill också tipsa dig om att du kan köpa nya förångare till din eGo-C från vapourworld.co.uk för 12.95 GBP
istället för TWs 19.99 GBP. Tror att frakten är billigare där också!
Tack för tipset :)
Det låter ganska RY4-god! Om man vill få mer TH, försöka med att spä ut din VG med lite alkohol. Helst hembränt!
Är helnykter sedan 12 år tillbaka (lång historia). Så tyvärr kan jag inte göra det :p

Last edited:

Jensb

Senior Member
ECF Veteran
Jul 17, 2010
193
14
43
Stockholm/Sweden
Hej Allihopa
det händer ju mycket här sedan jag kollade in sist.
god fortsättning på er.

Jag byggde mig flera nya atomiser och kan säger att jag är väldigt glad över de.
Kallar de för T-genisis, kanske ni läste redan om principen. för varje atomiser behövs det 2 styckan ego-w som man bygger om. men det är det värt då man bara byta ut måtståndstråden när de går sönder.
Här några bilder

en annan variant

jag vet att de ser lite ut som en A2 men genisis är ett helt annat princip
Fundera oxå att lägga upp de på min webshop, så att kunderna kanske kan köpa en ombyggnad.

2012 blir oxå bra hoppas jag, få hem några Lavatubes till :)

Jensb

Senior Member
ECF Veteran
Jul 17, 2010
193
14
43
Stockholm/Sweden
Kul att läsa den artikeln åtminstone, det tyder på att forskningen inte bör ha något emot e-cigs.
I tyskland är det tvärtom just nu. tyskarna gör allt möjligt att förbjuda e-cigaretter.
Det är ganska jobbigt att få in grejorna från kina som säljare och tullen klaga hela tiden :(

Status
Not open for further replies.

Users who are viewing this thread