• This forum has been archived

If you'd like to post a thread, post it here instead!

View Forum
Status
Not open for further replies.

neongirl

Full Member
Jan 8, 2012
20
14
Malmö
Jag bor i malmö och brukar köpa ejuice och cartomizers här Vin & Ölgott - Allt inom hembryggning. Började röka när jag var 14, har försökt sluta ett stort antal gånger med div hjälpmedel inklusive nicorettes inhaler eller vad den hette men utan att lyckas. Nu har jag varit helt rökfri i tre månader och känner inte ens ett sug efter en cigg. Tycker att rök numera luktar skit och det enda som oroar mig nu är om man skulle få ett strömmavbrott som varade i några dagar vad fan gör man då?:confused:

Last edited:

gvil

Full Member
Jun 16, 2011
58
11
Sweden
Tycker att rök numera luktar skit och det enda som oroar mig nu är om man skulle få ett strömmavbrott som varade i några dagar vad fan gör man då?:confused:

Du bygger en sån här: http://www.e-cigarette-forum.com/forum/battery-mods/106016-how-build-puck.html

Väldigt enkel, bara att köpa en aa eller aaa låda med switch och löda dit en anslutning för förångaren så har du en backup du kan köpa batterier till på ica, ska du bara ha en som backup kan du ju köra 4 eller tom 8 x aa så har du batteritid i ett par dagar :p.

sara81

Full Member
Apr 29, 2012
10
3
44
Sweden
Jag bor också i malmö o har varit inne där en gång. Var inte alls bra grejer o juicen smakade inte alls bra. Jag köper grejer från England, USA, och kina men har aldrig haft problem med tull eller liknande. Jag är dock rätt kräsen när det gäller smak så det tog ett tag o en hel del pengar att hitta rätt. Kan rekomendera några affärer om du vill.
Jag bor i malmö och brukar köpa ejuice och cartomizers här Vin & Ölgott - Allt inom hembryggning. Började röka när jag var 14, har försökt sluta ett stort antal gånger med div hjälpmedel inklusive nicorettes inhaler eller vad den hette men utan att lyckas. Nu har jag varit helt rökfri i tre månader och känner inte ens ett sug efter en cigg. Tycker att rök numera luktar skit och det enda som oroar mig nu är om man skulle få ett strömmavbrott som varade i några dagar vad fan gör man då?:confused:

Hampa_D

Senior Member
ECF Veteran
Verified Member
Jul 5, 2012
276
203
Sweden
Helt ny här, har inte ens beställt mitt kit håller på att plocka ihop vad jag tror är ett rätt okej packet från health cabin.
jag vill ha allt så simpelt som möjligt utan lull lull till en början.
slänger upp den här bilden till en början så får jag se vad ni tycker.

2sbmuqw.jpg

och jag skulle hemskt gärna vilja få lite tips på juice, kanske bäst att börja med sample packs med nikotin?
har ni några bra tips på ställen som skickar till Sverige.

eftersom jag är så pass ny så får ni gärna komma med tips och åsikter på mitt kit, har jag glömt något? smaker jag borde prova osv.
hej hopp nu fortsätter jag min 8 veckors semester, två veckor på Tjörn började igår.

Hampa_D

Senior Member
ECF Veteran
Verified Member
Jul 5, 2012
276
203
Sweden

Hampa_D

Senior Member
ECF Veteran
Verified Member
Jul 5, 2012
276
203
Sweden

Hampa_D

Senior Member
ECF Veteran
Verified Member
Jul 5, 2012
276
203
Sweden
Jasså jasså här kan man prata moderspråket ser jag!
Glatt :)

Hänger på ukv, fast det har vart lite turbulent på sistone och ECF är platsen med all info så hänger här också!
Hörs!

Hello Snowball88, jo här kan man printa ner sina tankar och åsikter på modersmålet men tyvärr verkar det lite dött. Måste kolla in ukv behöver hitta lite juice till hyfsade priser med snabb leverans hem. Är en riktig nybörjare har faktiskt inte ens beställt min första hårdvara får vänta tills semestern är .... runt den sista. Men har plockat ihop en varukorg på HC jag känner mig rätt nöjd med. Säkert massa grejer jag egentligen inte behöver men va fan det blev Iaf billigare än att köpa det i Sverige. Några grejer till mest för att prylarna ska se bra ut och inget livsviktigt.
Haru några tips så får du hemskt gärna hojta till. Sample packs, billig bra juice, must haves osv.

Hej, jag undrar vart några av er har köpt er Prodigy v3.1 och vad skillanden är mot 3.0 och om den är i någon form av beta eller dessa saker är färdiga vid försäljning? så mycket annat som är beta när det kommer ut.

Och har några här kunnat trappa ner på nikotinet? försökt sluta röka sen igår men tog ett bloss idag och det känns skit, eftersom att det sägs ta 2-4 veckor att bli av med skiten och ev längre med det psykiska så vill jag inte förstöra min dotters 3 veckors semester genom att vara sur, anledingen till att jag tog ciggen nyligen.

Tacksam för svar och hjälp.

Status
Not open for further replies.

Users who are viewing this thread